بستن

دکتر عبداللهی در دانشکده گراش ابقا شد

هفت‌برکه – گریشنا: با تاکید وزیر بهداشت، دکتر احمد عبدالهی در سمتِ ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش ابقا شد.

اسفندماه ۱۳۹۶ دکتر عبداللهی در گفتگو با گریشنا از استعفای خود برای تمرکز بر خدمات درمانی خبر داده بود (خبر در گریشنا). در چهار ماه گذشته، وضعیت ریاست دانشکده نامشخص بود و دکتر عبداللهی با وجود این که قانونا رییس دانشکده بود، عملا حضور چندانی در دانشکده نداشت. اما دهم تیرماه ۱۳۹۷ با حکم دکتر بهادر، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر عبداللهی در سمت ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش ابقا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، در سفر دکتر احمد عبدالهی به تهران و دیدار خصوصی با وزیر بهداشت که به منظور تعیین جانشین صورت گرفته بود، وزیر بهداشت با توجه به اهتمام ویژه به گراش، ضمن مخالفت با استعفای دکتر عبدالهی، بر ابقای وی بر ریاست دانشکده گراش تاکید کرد.

در این جلسه، دکتر هاشمی، وزیر بهداشت، با بیان این مطلب که رییسان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی بایستی از نظر علمی در سطح بالایی قرار داشته باشند، گفت: «با توجه به اینکه تصمیمات موثر و مهم آموزشی وزارت، با حضور رییسان دانشگاه‌ها اتخاذ می‌شود، می‌بایست رؤسای دانشگاه‌ها از سطح علمی بالایی برخوردار باشند تا بتوان تصمیمات درستی اتخاذ کرد.»

دکتر احمد عبدالهی نیز در این جلسه خواستار تداوم حمایت‌های وزیر بهداشت و نیز پذیرفتن جایگاه شهرستان گراش به عنوان قطب درمان جنوب شد.

گفتنی است در جلسه‌ی آموزشی وزارت بهداشت که فقط با حضور رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شده بود، دکتر عبدالهی نیز از بین رؤسای دانشکده‌های علوم پزشکی حضور داشت.

نامه مخالفت با استعفا و حکم ابقای دکتر احمد عبدالهی بر ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش در تاریخ دهم تیرماه ابلاغ شد.

دکتر عبدالهی فوق تخصص جراحی سرطان است و از ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش را بر عهده دارد.

9 نظر

  1. ضمن احترام به شخصیت و مرتبه علمی جناب دکتر عبدالهی خودمانی و رک باید بگویم هرکسی را بهر کاری ساحتند . ریاست در شان ایشان نیست . غیر از طبابت شخصیت حرفه ای و مسئولیت اجتماعی این بزرگوار زیر سئوال می رود . ریاست . مدیریت . سرپرستی . رهبری . کارفرمایی . همه اینها حوزه ی خاصه خود را دارد . امیدوارم نظر اینجانب بی احترامی تلقی نشود

  2. بنده هم با نظر آقای احمد موافقم در این برهه که برای ارتقای دانشکده به دانشگاه با لار رقابت جدی است نظر به کار زیاد دکتر عبداللهی اصلا صلاح نیست رئیس دانشکده هم باشد در بیمارستان و دانشکده نیز افراد فعال و مدیر وجود ندارد لذا بنظرم دکتر باید به استعفای خود پایبند می بود و یک شخصی دیگر گراشی جایگزین وی شود ضمنا حضور ایشان در ریاست این اختلافات و چند دستگیها را دامن خواهد زد و بنفع لار خواهد بود عده ای که بیمارستان را محل در آمد خود کرده اند و برایشان مهم نیست که گراش ارتقاء یابد لطفا آقای دکتر اگر واقعا دلسوز گراش و امید به ارتقاء دانشکده دارید از ریاست کناره گیری کنید.

  3. حقیقتا اینجانب با جناب آقای دکتر عبدالهی آشنایی کافی دارم .بهتر بود در حوزه مدیریت وارد نمی شد چون به این حوزه آشنا نیست و حتی نتوانسته مشاورین قوی نیز از بین پزشکان وکارکنان برای خود انتخاب کند .بنابراین نتیجه اینکه با موفقیت در حوزه مدیریت فاصله زیادی دارد و افراد موفق دستگاه نیز ناامید و منزوی میشوند بهتر بود در تخصص خود می ماند وبا وقت بیشتر و آسودگی خاطر به مردم خدمت میکرد.

  4. الان جوری نشه دانشکده گراش به دانشگاه ارتقا پیدا نکند باید پیگیر بود .الان با این همه امکانات و هزینه حق گراش هست و باید کسی که این همه خرج کرده به بالایی ها هم چیزی بدهد تا کارش به نهایت برسد .الان لار با اون همه دانشگاه و امکانات اگه انصاف داشته باشد باید قبول کند که امکانات پزشکی گراش بیشتره و فرماندار باید پیگیر بود .این دوره زمان همه به فکر شهر خودشون هستن مثلا لار یه دانشگاه پیام نور با همان تعداد رشته های پیام نور تورج در یه ساختمان کوچک افتتاح کرد و هیچ وقت نگفت چون اور هست دیگه لار نمیخواد

  5. مسلما وقتی در مجموعه ای مدیریت مدبرانه وجود نداشته باشد نارضایتی ها به اوج خود میرسد الان وارد بیمارستان که میشوی دو دستگی ها کاملا مشهود هست و اختلاف ها خدایی نکرده به ضرر. شهرستان و بیماران تمام نشود جناب دکتر عبداللهی علیرغم اینکه در حرفه تخصصی خود وارد هستند متاسفانه برای مدیریت ساخته نشده اند و الان زمان مناسبی بود که اگر ارتقای دانشکده و دلسوزی برای شهرستان در اولویت کاری ایشون بود باید کناره گیری میکردند هر چند با انتخاب افرادی که در کنار ایشون و در گروه مدیریت ایشون هستند واضح هست که تلاش و دلسوزی معنایی ندارد

  6. بنظرم اگه دکتر همون کار تخصصی خودشون رو انجام بدن و از این حاشیه ها کناره گیری کنن و به گفته خودشون به فکر خدمت بیشتر به مریض ها باشن در آینده بهتر از ایشون یاد میشه امیدوارم به سرنوشت دکتر بهمنی دچار نشه

  7. من دکتر عبدالهی را دوست دارم تا زمانی که لوح افتخارش را در دل فقرا و بیماران نیازمند جستجو کنه نه در گرفتن لوح تقدیر از دست وزیر و مدیرکل و استاندار و فرماندار …دکتر دانشکده . گراش . استان فارس یرات کوچیکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 نظر
scroll to top