بستن

آسفالت باند دوم جاده گراش – اوز تمام شد

هفت‌برکه – گریشنا: با پایان آسفالت باند دوم جاده گراش – اوز، تمام این مسیر پر تردد دو بانده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مهندس محمدرضا باقری‌فرد مدیر کل در خصوص باند دوم محور گراش- اوز گفت: این محور یکی از پر ترددترین محور‌های این اداره کل است که به دلیل قرار گرفتن میان چند شهرستان از تردد بالایی برخوردار است.

وی افزود: «طول این پروژه ۱۴ کیلومتر است که بیش از ۱۲۰ هزار متر مکعب خاکریزی و ۵۰ هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته است. بیش از ۳۲ دستگاه ابنیه فنی نیز ساخته شده است.»

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از همکاری نهادهای دیگر در احداق این مسیر تشکر کرد: «برای احداث این پروژه شهرداری‌های گراش و اوز نیز در خصوص خاکبرداری، خاکریزی و زیرسازی باند دوم همکاری داشته‌اند.»

باقری‌فرد در مورد فعالیت‌های دیگر در این جاده گفت: «به دلیل تردد بسیار زیاد خودروها و برای بالا بردن ایمنی مسیر دیواره‌های جدا کننده بتنی در طول مسیر در حال نصب است و همچنین پرسنل این اداره کل در حال نصب تابلو و علائم ایمنی مسیر هستند و خط کشی مسیر نیر در حال انجام است.»

آسفالت نیمی از باند دوم در بهمن‌ماه ۱۳۹۶ با پایان رسیده بود و تیرماه امسال آسفالت باند دوم به پایان رسید. با تکمیل نصب علائم جاده‌ای و خط‌کشی این مسیر در آینده رسما افتتاح خواهد شد.

 

4 نظر

  1. در پشت پرده بزرگان گراش و متولیان گراش با لاریها توافق کردند که جاده چک چک پیشرفت و به بهره برداری نرسد و از آن طرف لاریها هم دنبال احداث جاده قدیم اوز به لار که ازتنگ مسجد و اناخ می گذرد و گراش را از مسیر خارج می کنند نباشند .گراشیهای معتمد هم موافقت کرده اند خدا خیرشان دهد

  2. در جواب جنابعالی اینکه توافق کردند که نشد کار .هر شهرستانی بایدبه جاده ای به روستا و بخش هاش متصل باشه.مثلا مهر زمانی که شهرستان شد با جاده ای که کسی هم تقریبا استفاده نمیکنه به روستاهاش و بخش هاش متصل شد.الان کجا اوز از محدوده خارج میشه اونا هم با جاده کشی به چک چک متصل بشن .بعدش ۸سال از ارتقا گراش گذشته تابلو محدوده پس کجاس باید بیشتر پیگیر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top