هفت‌برکه – گریشنا: پلیس سه سارق را به اتهام سرقت به عنف منزل حمید غلامی در خیابان آبیاری دستگیر کرد.

به گزارش کانال اطلاع‌رسانی پلیس فارس فرمانده انتظامی شهرستان گراش از دستگیری سارقین به عنف منزل خبر داد. سرهنگ بابایی گفت: «متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به سرقت به عنف اعتراف کرد.»

سرقت منزل حمید غلامی شش ماه پیش در تاریخ ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶ با ورود سارقین به منزل رخ داد. (خبر در گریشنا) دو نفر ساعت ۶:۳۵ صبح وارد منزل شدند. همسر حمید غلامی در مورد سارقین به خبرنگار گریشنا گفت: «همان‌طور که هنوز در تختخواب بودم صورتم را با چفیه بستند و به طرف اتاق پسر کوچک‌مان رفتند و گفتند اگر داد و بیداد کنی و جای طلاها را نگویی پسرت را می‌کشیم. چاقو را زیر گلویم فشار می‌دادند و دست و پاهایم را بسته بودند. گوشواره و طلاهایی که پوشیده بودم را با کتک و به زور درآوردند. جای طلاها را به آن‌ها نشان دادم. فارسی صحبت می‌کردند اما خیلی لهجه داشتند.»

فرمانده انتظامی گراش در مورد متهمان دستگیر شده به گریشنا گفت: «بعد از اعتراف متهم دستگیر شده در تاریخ سوم تیرماه ۱۳۹۷ دو سارق دیگر نیز دستگیر شدند. سه متهم بعد از اعتراف به اتهام سرقت به عنف به دادگاه ارجاع داده شدند و در حال حاضر به زندان انتقال یافته‌اند.»

بر اساس تحقیقات خبرنگار گریشنا متهمین دستگیر شده گراشی بوده و متهم اصلی دارای سابقه کیفری است.

Serghat