بستن

سارقین خیابان آبیاری، در چنگ پلیس

هفت‌برکه – گریشنا: پلیس سه سارق را به اتهام سرقت به عنف منزل حمید غلامی در خیابان آبیاری دستگیر کرد.

به گزارش کانال اطلاع‌رسانی پلیس فارس فرمانده انتظامی شهرستان گراش از دستگیری سارقین به عنف منزل خبر داد. سرهنگ بابایی گفت: «متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به سرقت به عنف اعتراف کرد.»

سرقت منزل حمید غلامی شش ماه پیش در تاریخ ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶ با ورود سارقین به منزل رخ داد. (خبر در گریشنا) دو نفر ساعت ۶:۳۵ صبح وارد منزل شدند. همسر حمید غلامی در مورد سارقین به خبرنگار گریشنا گفت: «همان‌طور که هنوز در تختخواب بودم صورتم را با چفیه بستند و به طرف اتاق پسر کوچک‌مان رفتند و گفتند اگر داد و بیداد کنی و جای طلاها را نگویی پسرت را می‌کشیم. چاقو را زیر گلویم فشار می‌دادند و دست و پاهایم را بسته بودند. گوشواره و طلاهایی که پوشیده بودم را با کتک و به زور درآوردند. جای طلاها را به آن‌ها نشان دادم. فارسی صحبت می‌کردند اما خیلی لهجه داشتند.»

فرمانده انتظامی گراش در مورد متهمان دستگیر شده به گریشنا گفت: «بعد از اعتراف متهم دستگیر شده در تاریخ سوم تیرماه ۱۳۹۷ دو سارق دیگر نیز دستگیر شدند. سه متهم بعد از اعتراف به اتهام سرقت به عنف به دادگاه ارجاع داده شدند و در حال حاضر به زندان انتقال یافته‌اند.»

بر اساس تحقیقات خبرنگار گریشنا متهمین دستگیر شده گراشی بوده و متهم اصلی دارای سابقه کیفری است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

14 نظر

  1. خدا لعنت کنه هر کسی که آرامش رو از مردم شهر گراش ببره ، سایت گریشنا لطفا تصحیح بفرمایید مال خر به کسی میگن که مالی را به ارزان‌تر از ارزش واقعی از کسی بخرد این طلا فروشی که طلاها را خریده به نرخ روز خریده مثل تمام طلا فروشی ها مثل من و امثال بنده که میریم و طلا رو میفروشیم به طلا فروشی یا عوض بدل می‌کنیم لطفا فکر ابروی مردم هم کنید و خبر را درست نشر دهید نه بر اساس گفته های مردم

  2. با سلام لطفا پیام ها و واتساپ ها رو بیخود و قبل از اینکه از صحتش مطلع نشیم از روی پیام های دیگران کپی نکنید و نفرستید که ابروی مردم راحت بدست نیومده منم از وقتی فهمیدم با خودم تصمیم گرفتم که این کار رو‌اصلا انجام ندم که حق کسی پایمال نشه

  3. خب بالاخره پلیس هم خودی نشون داد
    امیدوارم دادگاه هم خودی نشون بده و اعدامشون کنه تا درس عبرت بشه برا بقیه‌شون

  4. به نظر میاد تمام سرقتهای انجام شده طی یک سال گذشته کار این گروه باشه چون خانم دزد محترم تو مراسم های عروسی تو خانه های مردم کار میکرده باید تمام مال باختگانی که تو این مدت خانه هایشان دزد رفته از اینا شکایت کنند.

  5. همین یک هفته قبل هم از دو خانه محله پا قلعه دزدی شد ولی متاسفانه سایت گریشنا منعکس نکرد فکر کنم واسه درج خبر تو سایت هم باید یه واسطه یا یک رفاقتی با دوستان گریشنا داشته باشی.

  6. افرادی هستند در گراش که دنبال جنس زیر قیمت بازار هستند ودر گراش مانور میدن که کسی بخاطر بدبختی ملکش یا اموالش زیر قیمت نمی فروشد چون همیشهه پول دستشونه و میدونن که پول بی ارزش میشه و باید باهاش کاری کرد و اینان بیشتر در کشورهای خلیج کار می کنند.در تهران و بیشتر شهر های ایران بازاری وجود داره که جنس زیر قیمت بازار میفروشه و در نگاه اول خریدار میفهمه مال دزدی هست.به هرحال طلا فاکتور داره وکسی که میخره باید اینو بدونه و اگه زیر قیت میفروشه باید شک کنه و به عنوان مسلمان گزارش بده.

  7. باز هم سرقتهای زیادی پس از دستگیری این سارقین انجام شده.پس نتیجه میگیریم همه شون بومی گراش نیستن.

  8. سلام زورم میگیره تا دزدی تو گراش میشه میگن کار غیربومی هاست …
    غیر بومی ها یا بقول شما غریبه ها ، کجا خبر دارن کی شما تو خونه وزندگیتون چی دارین ؟
    چقدر طلا و پول دارین ؟
    باید یه آشنا یا یه گراشی باشه که گرا بده ….
    متاسفانه بعضیا فقط بلدن تهمت بزنن….
    دلم خنک شد گفتن متهم اصلی در سرقت خونه غلامی ،گراشی بوده…
    آخیششششش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 نظر
scroll to top