بستن

هفت کلاس هنری در آموزشگاه هفت‌برکه

هفت‌برکه – گریشنا: آموزشگاه هنرهای نمایشی هفت‌برکه در تابستان هفت کلاس هنری نمایشی برگزار می‌کند. این آموزشگاه یکی از زیرمجموعه‌های موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش است.

محمدعلی شامحمدی، مدیر این آموزشگاه، می‌گوید: «مجوز فعالیت آموزشگاه از چند ماه پیش صادر شده است، و برنامه‌هایی نیز با همکاری انجمن دوبله و گویندگی در آن انجام شده است. اما شروع دوره‌ی اول کلاس‌های هنری و نمایشی از اواسط تیرماه امسال خواهد بود.»

تدریس این کلاس‌ها به عهده‌ی مربیان شناخته‌شده خواهد بود: آسیه گرامی، «تصویرسازی کودک» (خلاقیت، شخصیت‌سازی، عروسک‌سازی، نقالی و روایت‌گری، مجسمه‌سازی و …)؛ محمد رستم‌پور، «صحنه‌آرایی از ابتدا تا اجرا»، زینب کوزلی، «ساخت عروسک نمایشی»؛ علی فخری، «تئاتر کودک و نوجوان»؛ محمدعلی شامحمدی، «مبانی هنر گویندگی و تولیدات رادیویی»؛ مسعود غفوری، «قدم اول داستان‌نویسی»؛ و محمد خواجه‌پور، «خبر‌نگاری‌ آزاد برای نوجوانان» (با همکاری خبرگزاری پانا).

محمدعلی شامحمدی، مدیر این آموزشگاه، درباره‌ی زمان‌بندی کلاس‌ها می‌گوید: «ثبت نام این کلاس‌ها از امروز شروع شده است و تا هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت. کلاس‌ها از نهم تیرماه شروع خواهد شد. هر کلاس بین ۴۵ تا ۶۰ روز برگزار می‌شود، و ممکن است زمان‌ برگزاری جلسات در طول هفته طبق پیشنهاد هنرآموزان عوض شود.»

شامحمدی درباره‌ی شرایط ثبت نام برای هر کلاس نیز می‌گوید: «برای نمایش کودک و نوجوان، حداقل رده سنی ۷ سال؛ و رده سنی دیگر کلاس‌ها بین ۱۳تا ۲۵ سال است.»

برای ثبت نام، یک قطعه عکس، کپی کارت ملی و شناسنامه، و ۲۰۰هزار تومان هزینه‌ی شرکت در هر کلاس لازم است. شماره تلفن تماس و ثبت نام، ۰۹۱۷۲۱۶۵۲۷۷، ۰۹۹۰۷۲۴۹۹۷۱، و ۰۷۱۵۲۴۴۹۹۷۱ است. آموزشگاه هنرهای نمایشی هفت‌برکه در گراش، خیابان امام(ره)، روبه‌روی بانک صادارات، ساختمان جابری، طبقه اول واقع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top