بستن

نبرد لار، برنده‌ی نبرد پیشکسوتان فوتبال گراش

هفت‌برکه – گریشنا: تیم نبرد لار موفق شد قهرمانی اولین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان جام رمضان را بدون هیچ شکستی به دست آورد.

به گزارش مجید افشار، این دوره مسابقات، یادواره شهید ابراهیم برزگران، با حضور هفت تیم هلال احمر، نبرد لار، ستاره آبی، اتحاد، استقلال، شهدا و گراش جوان با انجام ۲۱ بازی در سالن ورزشی مجموعه شهدا برگزار شد. شب گذشته، یعنی سه‌شنبه ۲۲ خردادماه، شب پایانی این مسابقات بود.

در نتیجه‌ی مسابقات، تیم نبرد لار با اقتدار به قهرمانی رسید؛ تیم شهدا در جای دوم ایستاد؛ و اتحاد به مقام سوم رسید. کاپ اخلاق به تیم هلال احمر اهدا شد.

در شب پایانی که با حضور حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان؛ خانواده شهید برزگران؛ حسن‌نژاد و طارمی‌زاده، روسای هیات‌های فوتبال گراش و لار؛ شاکر آشفته، دبیر هیات فوتبال و رییس اداره پست؛ دکتر مهدی مهرابی، رییس بانک انصار؛ و جمعی از پیشکسوتان شهرستان همراه بود، به تیم‌های برتر جوایزی اهدا شد.

عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات به محمد ملایی از اتحاد رسید. بهترین دروازه‌بانی را ابراهیم حاجی‌حسینی از نبرد لار از آن خود کرد. رحیم رحیمی از اتحاد با ده گل زده آقای گل مسابقات لقب گرفت. از طرف رییس بانک انصار، دکتر مهدی مهرابی، به این افراد کارت هدیه نیز اهدا شد.

همچنین از هفت تن از پیشکسوتان بازیکن در این دوره از مسابقات با تقدیم تقدیس و هدیه، تقدیر شد: سعید عطازادگان از نبرد لار، سیف‌الله جمالی از استقلال، اصغر نیکخو از ستاره آبی، احمد خیرخواه از شهدا، دکتر مصطفی حسینی از هلال احمر، صفدر کشاوز از اتحاد، احمد مقدسی از گراش جوان، علی موغلی داور پیشکسوت، و حاج نجات آشفته و اسماعیل حسن‌نژاد. رییس بانک ایران زمین شعبه گراش نیز به داورانی که در این دوره از مسابقاتسوت زدند نیز کارت هدیه اهدا کرد.

در این دوره از بازی‌ها ۱۱۶ گل به ثمر رسید. داوران ۱۸ بار از کارت زرد و ۳ بار از کارت قرمز استفاده کردند. اولین گل مسابقات را سید ایوب حسینی‌فرد از گراش جوان، و آخرین گل را رحیم رحیمی از اتحاد به ثمر رساندند. اولین اخطار را فاضل آشفته از اتحاد و آخرین اخطار بازی‌ها را منصور پیرمراد از نبرد لار دریافت کردند. رحیم رحیمی از اتحاد اولین هت‌تریک را انجام داد. اولین اخراجی را علی اصغر سروش از ستاره‌آبی داد، و آخرین اخراجی غلامرضا حسن‌زاده از شهدا بود. اولین تساوی بین دو تیم استقلال و نبرد لار شکل گرفت. پرگل‌ترین بازی را اتحاد و ستاره‌آبی انجام دادند: اتحاد این بازی را ۹ بر ۴ برد. اولین داوران بازی‌ها مرتضی و علی آشفته، و آخرین داوران علیرضا عظیمی و جعفر سعیدی بودند. بیشترین اخطار را تیم شهدا با ۵ کارت زرد دریافت کرد. ستاره‌آبی، گراش جوان و شهدا هر کدام یک اخراج داشتند. نبرد لار با ۳۰ گل، بیشترین گل زده را داشت. این تیم در کنار تیم شهدا، با ده گل خورده، کمترین گل را نیز دریافت کرد.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

5 نظر

  1. هم ولایتی عزیز که مطمعنم گراشی نیستی باید بگم که این مسابقه فقط و فقط بخاطر این بود که خاطراتی تازه بشه و‌به یاد جوونی بیان و بازی کنن اتفاقا اینقد این دوره از مسابقه در یه فضای دوستانه ای برگذار شد که سابقه نداشت و کسی هم ادعا نکرد نه اونایی که دست اندر کار بودن و نه اوناییکه بازیکن بودن منم به نوبه خودم‌از همه تشکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top