بستن

هیجان جام جهانی در سینمای گراش

هفت‌برکه – گریشنا: از جمعه ۲۵ خرداد ۹۷، یعنی از اولین مسابقه‌ی ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه، در سینما فرهنگ گراش به تماشای مسابقات بنشینید و با پیش‌بینی درست نتایج، جایزه بگیرید.

به گزارش هفت‌برکه، سینما فرهنگ گراش در طول یک ماهی که جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار می‌شود، با پخش زنده مهم‌ترین بازی‌ها، میزبان فوتبال‌دوستان است.

جواد رادمرد، مسئول نمایش بازی‌ها، با اشاره به اینکه شروع تماشای فوتبال در سینما فرهنگ همزمان با بازی ایران و مراکش خواهد بود گفت: «روز جمعه ۲۵ خردادماه ساعت ۱۹:۳۰ اولین بازی ایران در مقابل مراکش برگزار می‌شود، و این شروع برنامه‌های تماشای فوتبال در سینماست. ساعت ۲۲:۳۰ همان روز نیز بازی دو تیم اسپانیا و پرتغال که با ایران هم‌گروه هستند پخش خواهد شد.»

رادمرد درباره مسابقه پیش‌بینی و جوایز نیز توضیح می‌دهد: «پوشاک پاشا اسپانسر اصلی این برنامه که جوایز بسیار خوبی برای پیش‌بینی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در نظر گرفته است. برای پیش‌بینی تیم‌های حاضر در مرحله یک‌هشتم، یک‌چهارم، نیمه‌نهایی و فینال، و در نهایت پیش‌بینی تیم قهرمان، به ترتیب مبلغ ۶۰۰، ۴۰۰، ۳۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. همچنین مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای پیش‌بینی بهترین بازیکن، ۳۰۰ هزار تومان برای آقای گل، و ۳۰۰ هزار تومان نیز برای انتخاب تیم قهرمان از طرف پوشاک پاشا به عنوان بن خرید هدیه داده می‌شود.» به گفته رادمرد، علاقه‌مندان برای ثبت نام در مسابقات پیش‌بینی، می‌توانند به فینال اسپرت واقع در پاساژ اعظم و چاپ نگارین در خیابان تمیز مراجعه کنند.

رادمرد درباره‌ی مسابقه پیش‌بینی هر مسابقه نیز گفت: «هر شب نیز در بین تماشاگران حاضر در سینما برگه‌هایی برای پیش‌بینی نتایج توزیع می‌شود. تماشاگران حاضر در سالن تا دقیقه ۳۰ بازی فرصت دارند بازی را پیش‌بینی کنند. در پایان، از طرف پوشاک پاشا جوایزی اهدا می‌شود. در بین دو نیمه بازی نیز هدایایی از طرف فینال اسپرت و گراش جوان به قید قرعه اهدا می‌شود.»

ایران با تیم‌های مراکش، پرتغال و اسپانیا در در گروه B مسابقات قرار دارد و بازی‌های سخت و نفس‌گیری را پیش رو دارد. برنامه‌ی بازی‌های این گروه که همگی در سینما پخش می‌شود، بدین شرح است:

جمعه ۲۵ خرداد، ساعت ۱۹:۳۰ بازی بین دو تیم مراکش – ایران و ساعت ۲۲:۳۰ بازی دو تیم پرتغال و اسپانیا برگزار می‌شود.

چهارشنبه ۳۰ خرداد، ساعت ۱۶:۳۰ تیم‌های پرتغال و مراکش؛ و ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های ایران و اسپانیا به مصاف هم می‌روند.

آخرین بازی این گروه نیز روز دوشنبه ۴ تیرماه به صورت همزمان در ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود. در این روز اسپانیا مقابل مراکش قرار می‌گیرد و تیم ایران نیز در آخرین بازی خود به مصاف تیم پرتغال می‌رود.

البته علاوه بر بازی‌های تیم‌های این گروه، بازی‌های پرطرفدار و حساس دیگری نیز در سینما پخش خواهد شد.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، پوشاک پاشا با مدیریت اسد محمدی، اپل سراج با مدیریت مجتبی سراجی، فروشگاه مواد غذایی مادر، موسسه شباب البرکه، باشگاه گراش جوان، مبل ایمان، فینال اسپرت و گالری ایمان از حامیان برگزاری این برنامه در سینما فرهنگ گراش هستند. کیوان محسنی، نویسنده و کارگردان گراشی؛ و جواد رادمرد، از فعالان فرهنگی و هنری که برگزاری چندین کنسرت و برنامه‌های فرهنگی را در کارنامه خود دارد، از برگزار کنندگان این برنامه هستند.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

4 نظر

  1. با سلام و خسته نباشید.. ? ? ایده ی خوب و جالبی است.. فقط یه سوال؟؟؟ امکان حضور بانوان هم در سینما برای تماشای فوتبال هست یا نه؟

  2. سلام
    کاش جوری مسابقه رو مجازی یا پیامکی هم برگزار کنید که اونایی که نتونستند حضوری بیاند یا مشغله کاری و مساءل دیگر داشتند از طریق مجازی ثبت نام کرده و شرکت کنند
    یعنی پیش بینی هر بازی رو در سایت انجام بدند
    اگه لطف کنین انجام بدین ممنون میشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top