بستن

چرا مسکن مهر را باید در سایت لار ثبت‌نام کنیم

عبدالله خورشیدی: از آنجایی که در گراش قرار هست طرح ساماندهی فاضلاب شهری اجرا شود در مورد فعالیتهای این کارگروه اطلاع رسانی شود. و بهتر نیست که  با شهرداری هماهنگی لازم صورت بگیرد تا از دوباره کاری و هزینه های اضافی صرفنظر شود؟ همچون جهرم که سیستم تصفیه پساب شهری با مدیریت خوبی انجام شده و در حال استفاده می باشد. لازم به ذکر است که این طرح می‌بایست از محله‌های قدیمی با تراکم جمعیتی بالا صورت پذیرد نه این که اولین خدمات‌دهی به محله های نوساز شهری باشد؛ چراکه لازم الاجرایی بودن یک طرح به اندازه مورد نیاز بودن آن هست.

کامران: مساله ای است که چند سال است که ذهن برخی از شهروندان را درگیر خود نموده. مسئله ای که شهروندان در روزنامه حمایت شماره دوم مردادماه نود آن را با جناب شهردار مطرح کرده بودند مربوط به تخلف ساختمان واقع در خیابان کمربندی(ب سرداران)که این ساختمان فاقد تالار یا به قولی فاقد بار انداز در ورودی خود می‌باشد که جناب شهردار در همان شماره در زیر همان کادر در جواب فرمودند که این تخلف به کمیسیون ماده صد ارجاع داده شده و رای بر تخریب آن صادر شده و تا زمانی که مالک این ساختمان تخلف خود را رفع نکنند به هیچ وجه پروانه کسب برای کسب در این ساختمان صادر نمی‌گردد. حال ما این سوال را از جناب شهردار داریم که آیا واقعا تخریب این ساختمان این قدر برای شهرداری گراش مشکل است؟ آیا مگر شهرداری فاقد مسولین رسیدگی به تخلفات بوده که در زمان ساخت این ساختمان هیچگونه عملکردی صورت نگرفته؟ در پایان با تشکر ویژه از جناب شهردار وتمامی مسولین زحمتکش شهرداری گراش

سامان علی حسینی: با سلام خدمت آقای جعفرپور نماینده مردم اوز و لار. چرا باید برای هر کاری از شما اجازه بگیریم؟ ما نیازی به انتخاب فرماندار از جانب شما نداریم. زحمت کشیدید و آقای نجاری را به مجلس فراخواندید اما نتیجه‌ای عایدتان نمی‌شود.

ناصر عالمی: خواستم از دکتر مهرابی بابت تحلیل‌های زیبا و مفیدشان تشکر کنم. امید که مردم و به خصوص مسئولین استفاده لازم را ببرند.

اهل بیدله: گزارشی از لوله‌گذاری اداره آب در بیدله تهیه فرمایید. بعضی از کوچه‌ها آسفالته نیاز به آسفالت مجدد دارد ولی کسی پیگیر نیست.

۱۷۳—۰۹۱۷۹: لطفاً دفتر تلفن شهری را با شماره‌های قدیم و جدید یک جا منتشر کنید.

۲۵۷—۰۹۱۷۴: به خدا هر روز یک خبر اعصاب خردکن توی شهر می‌شنویم که واقعاً بی‌کسی و محرومیت گراش را بیش از پیش به همه ثابت می‌کند. گراشی‌ها ما که غیر از خدا و خودمان کسی فریادرسمان نیست. به همان خدا قسم بیایید برای شهرمان کاری کنیم. بی‌خیالی دیگر بس است. ما شهرستانیم ولی از یک روستا هم کمتریم. مسکن مهرمان باید در سایت لار ثبت‌نام کنیم. کد اقتصادی مغازه‌ها کد لار است. مخابرات‌مان با لار است. دیگر خواب بس است. حسنی استارت را زد. تو را خدا استپ نزنید.

۴۸۵—۰۹۱۷۷: با تشکر از شهرداری محترم بابت خط‌کشی خیابان امام. اما جای این سوال باقی است که چرا دقت لازم را نداشته‌اند؟ در برخی از قسمت‌های خیابان یک سمت حدود دو متر بزرگتر از سمت دیگر است. به گونه‌ای که با چشم هم قابل تشخیص است. آیا بهتر نبود به جای قدم با متر اندازه‌گیری می‌کردند تا دو طرف خیابان یک اندازه باشد.

۵۱۲—۰۹۱۷۹: با عرض سلام خدمت همه زحمت‌کشان شهرداری. یک سوال از شما داشتم. آیا تمیزی شهر فقط شامل شهرک‌ها می‌شود و شما فقط مسئول رسیدگی به آن قسمت شهر هستید؟ شما اگر هدف‌تان رفاه حال همه شهروندان است بیایید یک فکری به حال کوچه و خیابان‌های بیدله که بزرگترین محله گراش است هم بیاندازید. تنها کاری که شهرداری برای این قسمت از شهر انجام می‌دهد جمع‌آوری زباله است. نه از آسفالت کردن که قول همکاری دادند خبری است و نه نظافت کوچه‌ها. تا کی باید این وضع را تحمل کنیم. حتی تاکسی‌ها به خاطر چاله‌ها چوله‌های به زور به این محله می‌آیند.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top