بستن

جلسه‌ی اداری در چادر عشایری

هفت‌برکه – گریشنا: فرماندار گراش با هیات همراه از روستاها و عشایر توابع بخش ارد بازدید کرد و برای حل مشکلات زیرساختی این مناطق دستور پیگیری داد. در این بازدید، فرماندار خبر از طرح تجمیع سکونت‌گاه‌های روستایی از جمله روستاهای چک‌چک و دشت‌رحمانی داد.

به گزارش هفت‌برکه، پس از بازدید امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ و گفتگوی چهره‌به‌چهره با اهالی روستاها، پیگیری تامین آب آشامیدنی و شرب، احداث حمام روستایی، برق‌رسانی، اعزام پزشک و ارتقاء وضعیت بهداشت، احداث جاده روستایی و تجمیع روستاهای چک‌چک و دشت رحمانی در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گرفت.

فرماندار گراش در بازدید یک‌روزه از روستاها و عشایر، با بیان اینکه سازندگی مناطق روستایی شهرستان شتاب بیشتری خواهد گرفت، گفت: «همه باید برای رونق معیشت مردم در روستاها دست به دست هم دهیم و از توانمندی و پتانسیل مناطق روستایی در راستای تولید و اشتغال پایدار بهره‌وری کنیم.»

اصغر فرودی با اشاره به اینکه طرح تجمیع روستایی دشت رحمانی و چک‌چک اجرایی می‌شود، افزود: «طرح تجمیع سکونت‌گاه‌های روستایی با هدف رفع مشکلات، کمک به معیشت خانوارها و پویاسازی اقتصاد روستا در حال پیگیری است.»

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به توسعه روستاها دارد، اظهار داشت: «به روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری شهرستان ۲۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده اختصاص یافته است که در حال حاضر ۱۰۰ میلیون تومان آن در زمینه تامین آب، جاده و عمران و آبادی مناطق هزینه شده است.»

فرماندار گراش از توسعه آب‌نمای طبیعی چک‌چک به عنوان پروژه گردشگری خبر داد و افزود: «طرح‌های گردشگری در مناطق روستایی با هدف رونق کسب و کار و اشتغال مورد حمایت قرار خواهند گرفت.»

اصغر فرودی، فرماندار گراش، در پایان این سفر، بر بازدید و سرکشی مداوم و حضوری از روستاها تأکید کرد. اصغر صمیمی، عضو شورای اسلامی روستاهای چک‌چک، کنار زیارت و دشت رحمانی، نیز در این بازدید حضور داشت و مشکلات اهالی روستاها را مطرح و خواستار رفع آن شد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

6 نظر

  1. واقعا از مسئولین گراش گلایه داریم که روستای چک چک رو به بخش ارد واگذار کردن

    ازشون پرسیدیم میگن بزرگای روستا خودشون خواستن!!!!!

    به چه دلیل و منطق؟؟
    چک چک که اصلش گراشه

    محدوده گراش هم از نیروگاه برق و این طرف هم تا تنگ آب

  2. مسولیین گراش که بومی نیستندوکراشیها هم توخوابند هرجایی ازگراش که میخوان جدامیکنندمیدهندبه لاروارد ازبس مسولین بی بخارداریم فقط درجلسات به هم میپرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top