بستن

درخواست اهالی بیدله: خانه شیخ احمد پارک شود

هفت‌برکه – گریشنا: ساکنان محله‌ی بیدله با امضای طوماری از شورای شهر و شهرداری خواسته‌اند زمین منزل مرحوم شیخ احمد انصاری به پارک محله‌ای تبدیل شود.

به گزارش هفت‌برکه، زمانی که این خانه را شورای چهارم خریداری کرد، علاوه بر گشایش مسیر خیابان شهیدان بیدله، بحث تبدیل باقی آن به پارک محله‌ای نیز مطرح شده بود. اما با شروع به کار شورای فعلی، این زمین برای دومین بار به مزایده برای فروش گذاشته شده است.

اقدام شورا به فروش این زمین، اعتراضاتی را در فضای مجازی به دنبال داشت. ساکنان این محله می‌گویند این زمین فعلا تنها جایی در این محله است که می‌توان از آن برای فضای سبز استفاده کرد. هرچند دکتر فتحی، یکی از اعضای شورای شهر، وعده می‌دهد که شورا خریداری زمین حسنی را برای تبدیل به فضای سبز در نظر گرفته است، اما به عقیده‌ی فعالان شبکه‌های اجتماعی، عملی کردن این وعده مشکل خواهد بود.

اکنون اهالی محله بیدله طوماری امضا کرده‌اند که در آن آمده است از آنجا که محله بیدله فاقد یک محوطه فضای سبز یا پارک محله‌ای برای بازی کودکان است، این زمین به فضای سبز و پارک محله‌ای اختصاص داده شود.

متن کامل این طومار که به امضای بیش از سی تن از ساکنان این محله رسیده است، به این شرح است:

 

شورای محترم اسلامی شهر گراش

شهردار محترم مهندس فقیهی‌کیا

 

با عرض سلام و احترام

ما اهالی محله بیدله ضمن تشکر از فعالیت‌های عمرانی انجام‌گرفته طی این مدت جهت زیرسازی و آسفالت کوچه‌های بیدله و خیابان مسجد مهدیه (عج) به استحضار می‌رسانیم این منطقه وسیع که از حد فاصل خیابان درمانگاه تا ورودی کوچه مسجد ولی عصر (عج) که به بیدله مشهور است، فاقد یک محوطه فضای سبز یا پارک محله‌ای برای بازی کودکان می‌باشد، لذا اکنون که شهرداری محترم مالکیت زمین باقی‌مانده از خانه قدیمی مرحوم حاج شیخ احمد را در اختیار دارد، شایسته است با اختصاص این زمین به فضای سبز و پارک محله‌ای موجبات خرسندی اهالی بیدله را فراهم سازد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

4 نظر

  1. پس پارک جای زمین مصلی قدیم چیه!!! یا اون پارک رو بردارید بیارید بندوشیخ یا هم خونه ی مرحوم شیخ احمد رو که فروختید پولشو بیارید بندوشیخ پارک بسازید.البته تنگ نظر نیستیم شهرداری بیاد بندوشیخ یه پارک خوب درست کنه بقیه محله ها بگو چهارتا چهارتا پارک داشته باشن چش اما روشن ابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top