بستن

خداحافظی دانشجویان ورودی ۹۳ با گراش

هفت‌برکه – گریشنا: دانشجویان ۵ رشته دانشکده علوم پزشکی گراش با پایان تحصیلات کاردانی و کارشناسی با دانشکده گراش خداحافظی کردند.

به گزارش مفدا گراش چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ همزمان با میلاد امام زمان (عج) بیش از ۱۰۰ دانشجو در پنج رشته پرستاری، اتاق عمل، هوشبری، علوم آزمایشگاهی و فوریت‌های پزشکی دانش‌آموختگی خود را جشن گرفتند. در جشن دانش‌آموختگی از نفرات برتر هر رشته نیز تقدیر شد.

این مراسم به همت جامعه اسلامی دانشکده با حضور مسولین و خانواده‌ی دانشجویان در سالن شیخ احمد انصاری برگزار شد.

دکتر حکیمه اکبری رییس دانشکده پیراپزشکی و پرستاری ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج)گفت: این جشن دانش‌آموختگی به منزله پایان تحصیلات شما نیست و امیدوارم شما را در مقاطع تحصیلی و علمی بالاتر ببینم.

دکتر حکیمه اکبری با قبول کمبود‌هایی که در دانشکده وجود دارد گفت: تلاش من و همه همکارانم این بوده که کمبودها را به حداقل برسانیم و بستر مناسبی را برای دانشجویان مهیا کنیم.

اجرای موسیقی زنده، پخش کلیپ و برش کیک دانش‌آموختگی از برنامه‌های این مراسم بود. در پایان برنامه سجاد پوریوسف مدیر گروه اتاق عمل، سوگندنامه را قرائت کرد و دانشجویان با خانواده‌ها و همکلاسی‌های خود عکس یادگاری گرفتند .

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

  1. با سلام.باید از مسئولین کریشنا تشکر کرد .من نمیدونم این افراد از ارگانی حمایت میشن بخاطر خبرنگاری .آن شاالله در گراش به زودی ساختمان مرکز خبر اش افتتاح بشه و آقایان این سایت در این اداره فعالیت کنند

    1. درامد تاکسیاتون،دوبل حساب کردن سوپریاتون و مغازه هاتون،خدمات رایگان دانشجوها واسه بیمارستانتون و.. از همین دانشجوهاست.منظور از امکانات سینماهاتونه یا پارکاتون؟
      تاوان درس نخوندن بچه هاتونم ما باید بدیم؟که چرا گراش قبول نشدن؟

  2. حیف این همه امکانات که دانشجوهای گراشی نمیان استفاده کنند! حیف رشته هایی که اکثرا بازار کار خوبی هم دارند ولی پسر دخترهای گراشی موفق نمیشن بیان در اون رشته تحصیل بکنند! استفاده از امکانات دانشکده گوارای وجود دانشجوهای عزیز غیر بومی و بومی که خدمت گذاران آینده بیماران میشن!
    الحمدالله دانشگاه و بیمارستان باعث اشتغال زایی خوبی برای بومی ها و غیر بومی ها شده! خدا به جان و سلامت و مال خیرین دست اندرکار این مجموعه برکت بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top