بستن

کنکوری‌های گراش در اعتکاف علمی

هفت‌برکه – گریشنا: دانش‌آموزان متوسطه دختر و پسر گراش در تعطیلات عید به اعتکاف علمی رفتند. اعتکاف علمی نام طرحی است که در آن دانش‌آموزان کنکوری از بخشی از تعطیلاتشان می‌گذرند تا در مکانی که آموزش و پرورش به آنها اختصاص داده حضور یابند و به صورت فشرده درس بخوانند و تست بزنند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش، در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان، طرح اعتکاف علمی از ۲۸ اسفندماه ۹۶ آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد. اعتکاف علمی دختران در آموزش و پرورش، و اعتکاف علمی پسران در دبیرستان دوره دوم محبی در حال اجراست.

ذبیح‌الله رضایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش، در خصوص اجرای این طرح گفت: «این طرح با راه‌اندازی ۲ پایگاه مطالعاتی برای دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان در رشته‌های مختلف در ایام نوروز به اجرا درآمده است. در این طرح دانش‌آموزان به منظور بهبود ارتقای رتبه‌های کنکور، علاوه بر مرور مشترک کتاب‌های دوره متوسطه، با نحوه تست‌زنی سریع نیز آشنا می‌شوند.»

رضایی در مورد ویژگی‌های این طرح نیز گفت: «ایجاد فضایی آرام و عاری از استرس برای دانش‌آموزان و استفاده از تجربیات همدیگر، از ویژگی‌های این طرح است و آموزش و پرورش از تمام ظرفیت‌ها برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در راستای تحول آموزشی استفاده می‌کند.»

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top