بستن

برتری دو ستاره‌های تهران در برابر ستاره آبی گراش

هفت برکه(گریشنا): تیم پیشکسوتان استقلال تهران در یک بازی دوستانه تیم ستاره آبی گراش را در ورزشگاه شهدا با نتیجه چهار بر دو شکست داد.

به گزارش هفت برکه، روز پنجشنبه هفدهم اسفندماه ۹۶ تیم استقلال تهران در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ستاره آبی گراش رفت. این بازی با حضور هواداران تیم استقلال ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه و با ۴۵ دقیقه تاخیر در استادیوم ورزشی شهدا گراش شروع و با نتیجه ۴ بر صفر با برتری تیم استقلال تهران به پایان رسید.

کریم قربانی، اصغر طالب نسب، حسین تراب‌پور، احمد حیدرخانی، جلال بیات، مهدی فنونی‌زاده، حسن اشجاری، احمد کعبیانپور، محمد نوازی، مهدی امیرآبادی،حمید سرآبادنی، ۱۱ بازیکن اصلی تیم استقلال تهران و مجاهد خذیراویری، منصور راستگو،  شاهین خیری، رامین محمدنژاد، مرتضی هاشمی‌زاده، احمد فیض کریملو، سعید بیگی و بازیکنان روی نیمکت این تیم بودند. علی شوری، به عنوان مربی و رضا مجاوری سرپرستی تیم پیشکسوتان استقلال را بر عهده داشتند.

رحمت غفوری، شکرالله آشفته، جابر اسلام پرست، فاضل آشفته، اصغر نیکخو، سجاد اعجمی، محمدرضا رحمانیان، قاسم آب‌افکن، احمد فرجی، حمید حسن‌نژاد،سعید اعتمادی ۱۱ بزیکنی بودند که برای تیم ستاره آبی پا به توپ بودند.

ابراهیم اعتمادی، مرتضی آشفته، مهدی محمدی، رضا خرم‌پی، محمد منفرد، جواد غلامی، علی اصغر سروش، محمود محمدی، محمود امیری، محمد رشیدی، محمد نیکخو، مصطفی مهروری، محمد اسدی، صادق شوری، محمود جعفری، بنیامین واحدی، حامد امین، حسین واحدی، مصطفی واحدی، رامین شریعتمدار، بهادر ایل خوانی، مهدی پرهیزکار، حبیب کهنسال، عباس محمد نیاف محمد محمدی، مرتضی مهایی از بازیکنان روی نیمکت تیم ستاره آبی گراش بودند.

 

بانوان استقلالی هم به تماشای بازی رفتند

از حواشی این بازی می‌توان به حضور بانوان عکاس و خبرنگار و هانیه کارگر، کاپیتان تیم فوتسال نونهالان گراش برای اولین بار در استادیوم ورزشی شهدا گراش و عدم حضور مسئولین شهرستان و نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت اشاره کرد.

کاپیتان تیم نونهالان فوتسال گراش در رابطه با حضورش در استادیوم گفت: «علاقه شدیدی به تیم استقلال دارم و جانم را هم برای این تیم می‌دهم، همه سعی خودم را کردم که برای دیدن این بازی به ورزشگاه بیایم، ابتدا تا پشت فنس‌ها راهم دادند، اما با کمک مسئولان توانستم از کنار زمین ادامه بازی را ببینم. پدر من یک پرسپولیسی سرسخت است اما به انتخاب من هم احترام می‌گذارد و برای تماشای این بازی مرا همراهی کرد.»

این دیدار با دو گل اشجاری و دو گل نوازی و روانخواه برای تیم استقلال و سجد اعجمی و محمد منفرد برای ستاره آبی به اتمام رسید.

نوازی، امیرآبادی، فنونی‌زاده و اشجاری از جمله ستاره‌های پیشکسوتان استقلال در این دیدار بودند.

اسپانسر این برنامه باشگاه ستاره آبی گراش بود.

عکس‌هایی از این دیدار را از لنز دوربین افسانه نادرپور و هادی افشار با هم می‌بینیم.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

  1. خیلی هم خوب خانم های محترم که رفتن ورزشگاه، کسی هم که منقلب نشده…
    منظورم سحر قریشی بود که گفته بود با حضور در ورزشگاه کنار اقایون منقلب میشم.
    قابل توجه بعضی ها….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top