بستن

حرکت‌های تازه در شورای هیئات مذهبی

هفت‌برکه (گریشنا): اعضای جدید شورای هیئات مذهبی گراش در همایش خادمان اهل بیت(ع) معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گراش در همایش خادمان اهل بیت علیهم السلام آیین تودیع و معارفه اعضای جدید و قدیم شورای هیئات مذهبی گراش انجام شد. این همایش ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا شاهچراغ امام جمعه گراش، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عباس معصومی، مسئولین هیات‌های مذهبی و جمعی از معتمدین شهر در تکیه حضرت شاهزاده قاسم (ع) برگزار شد.

شاهچراغ امام جمعه گراش در جمع مسئولین‌ هیات‌های مذهبی گراش نکاتی درباره هیأت‌داری، اهمیت دادن به روش صحیح عزاداری  جذب جوانان و فعالیت هرچه بیشتر هیات‌های مذهبی در مناسبت های مختلف سال یادآور شد.

علی اکبر فتحی رئیس جدید شورای هیئات مذهبی شهرستان گراش نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای قدیم شورا و همچنین برگزارکنندگان پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی، در خصوص اهداف و برنامه‌های کلی و اهمیت و جایگاه شورا سخن گفت.

فتحی گفت: در این دوره مردم و مسئولین شاهد حرکت، پویایی، تحول و پیشرفت شورای هیئات مذهبی خواهند بود و با کمک خیرین و مسئولین شهر با در نظر گرفتن مکانی مناسب در شأن شورا و تجهیز امکانات اداری به خدمات‌رسانی بیشتر و مفیدتر خواهد پرداخت.

رضا یحیی پور، طالب عظیمی، علی‌اکبر فتحی، عبدالرسول افشار و سید عبدالحسین زیارتی اعضای دوره پیشین شورای هیئات مذهبی گراش بودند. در انتخابات ۵ آبان‌ماه ۱۳۹۶ علی‌اکبر فتحی، یعقوب مهرابی، مرتضی زارعی، ابوالفضل دیباچی و غلامعباس سپهر به مدت چهار سال به عنوان اعضای شورا انتخاب شدند. (خبر در گریشنا)

2 نظر

  1. خوشحالم که اغا عباس توی جلسه حضور داشتند. روحانی مبارز و متواضع
    متاسفانه از شخصیت ایشان غفلت میکنیم در شهر و عذاب خداوند هم بر ما این است که اشخاصی امروز در لباس روحانیت باشند و در ظاهر با ولایت باشند و هی ولایت ولایت کنند اما نمیدانند ولایت چیست که این همه ازش هزینه می‌کنند

    خود مقام معطم رهبری هیچ گاه بین جوانان تفکیک ایجاد نکردند که امروز متاسفانه توی این شهر با ادعای انقلابی گری این اتفاق می‌فتد

  2. شورای هیات مذهبی در چند سال اخیر برنامه و کارنامه موفقی نداشته و اکثرا به اختلافات محله ای دامن میزدند و بیشتر اهداف فرعی دنبال میکردند تا دنبال کردن دغدغه ی مذهبی.
    شورای هیات مذهبی جدید که جوان شده است امیدواریم تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد و به نکاتی هم توجه کنند:
    ۱-یکپارچه سازی هیات های سینه زنی سنتی
    ۲-جلوگیری از افزایش تعداد هیات ها و یکپارچه کردن انها
    ۳-افزایش کیفیت منبرها و سخنرانی ها
    ۴-نظارت بر روضه های خانگی
    ۵-رسیدگی به نظم اسف بار هیات ها و حاشیه هایی که به وجود می اید
    ۶-اسیب شناسی در عزاداری ها و رفع حواشی موجود
    ۷-برگزاری مراسم واحد و وحدت ساز روز تاسوعا بصورت هیت های متحد
    ۸-حذف فعالیت های سیاسی از هیت های عزاداری
    ۹-رایزنی با شورا و حمایت مادی و معنوی از هیت های موفق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top