هفت‌برکه (گریشنا): نمایندگان شهرستان گراش برای حضور در سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر کشور در تهران حضور دارند.

13961216 Namayeshgah 01

به گزارش رخداد گراش، اصغر فرودی فرماندار گراش در حاشیه بازدید از غرفه این شهرستان گفت: این نمایشگاه با هدف شناساندن نقش روستاها در تولید ملی و همچنین آشنایی بازدیدکنندگان از استعدادها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی برگزار می شود.

شناخت ظرفیت مناطق روستایی در تولید محصولات متنوع بویژه در زمینه صنایع کوچک، صنایع روستایی و صنایع دستی و همچنین معرفی جاذبه‌های فرهنگی از قبیل آداب و رسوم، بازی‌های بومی، پوشش‌های محلی، غذاها و … ، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، معرفی مشاهیر، استعدادهای جوان و کارآفرینان، ایجاد ارتباط دو سویه شهرنشینان با روستائیان، برقراری ارتباط تجاری میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و شناسایی بازارهای مصرف برای خرید محصولات و تولیدات روستاییان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

علی رام‌برزین کارشناس دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی فرمانداری گراش که در این نمایشگاه حضور دارد گفت: «غرفه گراش در سالن ۶ بخش استان فارس قرار دارد. امسال سومین دوره این نمایشگاه است و نمایشگاه امسال با رویکرد تبیین نقش روستاییان و عشایر در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار شده است.»

این نمایشگاه ۱۵ تا ۱۸ اسفندماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. رام‌برزین از علاقه‌مندان به ویژه گراشی‌های ساکن تهران برای بازدید از غرفه گراش در این نمایشگاه دعوت کرد.