بستن

آخر هفته به کتابخانه‌گردی دعوت‌اید

هفت‌برکه (گریشنا): روز پنجشنبه ۱۷ اسفند سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است. به مناسبت این روز، طرح کتابخانه‌گردی همراه با پذیرش عضویت رایگان و بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب‌ها در کتابخانه‌های عمومی فارس اجرا می‌شود.

به گفته حسن رهبر، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گراش، این برنامه‌ها در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان نیز اجرا می‌شود. در شهرستان گراش سه کتابخانه عمومی وجود دارد: کتابخانه آبشار اندیشه و کتابخانه مرکزی در گراش، و کتابخانه ابن سینا در ارد.

به نقل از کانال نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، روز پنج‌شنبه ۱۷ اسفندماه همزمان با طرح ملی کتابخانه‌گردی، کتابخانه‌های عمومی استان فارس به صورت رایگان عضو می‌پذیرند. علاقه‌مندان می‌توانند با به ‌همراه داشتن تصویر کارت ملی و یک قطعه عکس به نزدیک‌ترین کتابخانه‌های عمومی در استان مراجعه کرده و به صورت رایگان ثبت نام نمایند.

طرح بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب‌ها نیز از روز ۱۷ اسفندماه تا پایان سال در کتابخانه‌های عمومی فارس اجرا می‌شوند. اعضای کتابخانه می‌توانند با تحویل دادن کتاب‌های خود در مدت ایام ذکر شده، شامل این طرح شوند.

استان فارس در حال حاضر ۲۲۴ کتابخانه عمومی دارد که ۳۸ کتابخانه عمومی این استان در تمامی شهرستان، روز ۱۷ اسفندماه در طرح کتابخانه‌گردی میزبان مسئولان و علاقه‌مندان خواهند بود.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top