هفت‌برکه (گریشنا): نماینده مجلس شورای اسلامی از پیگیری خود برای افزایش بودجه سالانه دانشکده علوم پزشکی گراش خبر داد.

به گزارش هفت‌برکه دکتر جعفرپور در جلسه هفتم اسفندماه شورای اداری لارستان از پیگیری‌های خود برای بودجه ۹۷ این شهرستان گزارش داد. با انتشار این خبر، خبرنگار هفت‌برکه از جعفرپور درباره بودجه شهرستان گراش پرسید.

بر اساس اعلام کانال اطلاع‌رسانی دکتر جعفرپور، گنجاندن باند دوم مسیر لار -بستک در ردیف‌های بودجه ۹۷، اضافه شدن و اختصاص ۵ میلیارد به اداره کل راه و شهرسازی علاوه بر بودجه تصویبی، اضافه شدن و اختصاص سه میلیارد تومان به دانشکده علوم پزشکی لارستان، اضافه شدن واختصاص یک میلیارد تومان به مجتمع آموزش عالی لارستان چهار اقدام بودجه‌ای دکتر جعفرپور برای این شهرستان بود.

با توجه به انتشار این موضوع خبرنگار گریشنا از دکتر جعفرپور در مورد پیگیری‌های او برای بودجه شهرستان گراش پرسید. نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در پاسخ گفت: «مبلغ سه میلیارد تومان به بودجه تصویبی دانشکده علوم پزشکی گراش اضافه گردید. از پنج میلیارد افزوده شده به اداره کل راه لارستان بخشی برای تونل بالنگستان اختصاص می یابد.»

Jamshid Jafarpour en

سفر دو وزیر در روزهای پایان سال ۹۶

دکتر جعفرپور در این جلسه اعلام کرد که به زودی وزیر ورزش وجوانان برای بررسی وضعیت ورزشی شهرستان و وزیر کار،تعاون ورفاه اجتماعی برای افتتاح درمانگاه تٲمین اجتماعی وکلنگ زنی بیمارستان تٲمین اجتماعی در لارستان حضور می‌یابند.

هدف اصلی سفر وزیر ورزش و جوانان افتتاح فاز اول ورزشگاه محبی در گراش است و در کنار آن سلطانی‌فر از پروژه‌های در دست احداث لارستان نیز بازدید می‌کند، اما این اتفاق در مورد وزیر کار نیز خواهد افتاد و او که برای یک افتتاح یک پروژه به لار می‌رود، به گراش هم سفر می‌کند؟ جعفرپور در پاسخ به این پرسش که آیا وزیر کار به گراش نیز سفر می‌کند گفت: «هنوز زمان دقیق سفر و ریز برنامه‌ها از طرف دفتر وزیر اعلام نشده است.»