بستن

فرماندار گراش در جمع دهیاران: نگاه فرمانداری شهرستانی است

در جلسه ای با حضور فرماندار، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان گراش، مسایل و مشکلات مردم مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش مهندس کریمی فرد فرماندار گراش در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و هفته دفاع مقدس از شوراها و دهیاران شهرستان خواست تا با ایجاد فضای شادی و نشاط در روستاها این دهه مبارک را گرامی بدارند.

وی همچنین اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را به محضر حضرت صاحب الزمان(عج)، مقام معظم رهبری و ملت مسلمان ایران تسلیت گفته و این اقدام مزبوحانه دشمنان اسلام را به شدت محکوم نمود.

فرماندار گراش با تاکید بر برگزاری با شکوه مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خواست تا با آذین بندی مساجد، پایگاه های مقاومت، مدارس و با برگزاری برنامه های ویژه، حال و هوای دوران دفاع مقدس را در اذهان مردم زنده نگه دارند و پیام آن دوران را به نسل جدید منتقل نمایند.

مهندس کریمی فرد انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را به نسل جدید موجب بیمه کردن جامعه در همه ابعاد دانست و بر لزوم انجام این حرکت فرهنگی اثر گذار تاکید نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان گراش دهیاران و شوراها را بازوان بخشداران و فرماندار دانست و از آنها خواست تا با تعامل و همکاری همه جانبه، مسایل و مشکلات مردم را شناسایی و اولویت بندی نمایند و متناسب با توان و امکانات موجود برای مرتفع نمودن مشکلات اقدام کنند.

وی نگاه فرمانداری را نگاهی شهرستانی خواند و افزود: ما به توسعه پایدار و متوازن همه شهرستان در ابعاد گوناگون اعتقاد داریم و تمام توان خود را صرف رسیدن به این هدف خواهیم کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top