بستن

شش کیلومتر از جاده گراش- اوز دو بانده شد

هفت‌برکه (گریشنا): نیمی از مسیر جاده گراش – اوز دو بانده شد و عملیات راه‌سازی در ۷ کیلومتر باقی‌مانده نیز در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان مهندس محمدرضا باقری فرد مدیر کل به همراه محمدباقر تنهایی‌پور رییس اداره راه وشهرسازی گراش از محور گراش اوز بازدید کردند و از نزدیک عملیات اجرایی دوبانده شدن این پروژه را بررسی کردند.

مهندس باقری‌فرد تردد بسیار بالا خودرو در این محور باعث شده دوبانده شدن این پروژه ۱۳ کیلومتری در دستور کار این اداره کل قرار گیرد و اهمیت این پروژه چند برابر شود.

مدیرکل را و شهرسازی لارستان در مورد مشخصات فنی این پروژه گفت: در این پروژه ۳۰ دستگاه ابنیه فنی احداث شده و بیش از ۷۵ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۲۳۰ هزار متر مکعب خاکریزی صورت گرفته و سه دور برگردان استاندارد نیز در این محور ساخته شده است.

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان گفت: «در حال حاضر بیش از شش کیلومتر از مسیر دوبانده شده و تردد در حال انجام است و امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از کل محور باشیم.»

به گزارش هفت‌برکه جاده گراش – اوز یکی از پر حادثه‌ترین مسیرهای منطقه است. در آخرین مورد اول بهمن‌ماه یکی از کارکنان اورژانس اوز در مسیر بازگشت به لار به تیر چراغ برق برخورد کرده و دچار مصدومیت شدید شد.

بزرگراه گراش – اوز در واقع بخشی از پروژه بزرگراه شرق به غرب بندرعباس تا قیر است که از شهرهای لار، گراش، اوز و خنج خواهد گذشت. مدیرکل راه و شهرسازی لارستان سال ۱۳۹۵ در نشست خبری روز خبرنگار از  انجام مطالعات این بزرگراه خبر داده بود.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top