هفت‌برکه (گریشنا): «سالن اجتماعات شیخ احمد انصاری» نام جدیدی است که به احترام آن خیر بزرگوار، برای سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پزشکی انتخاب شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پزشکی گراش رسما به نام «سالن اجتماعات شیخ احمد انصاری» نامگذاری شد. این خبر امروز سوم بهمن‌ماه به طور رسمی در جشن روز پرستار اعلام شد (خبر جشن در گریشنا).

Salone Sheikh Ahmad

دکتر سیدجواد محقق، معاون توسعه مدیریت و منابع علوم دانشکده علوم پزشکی گراش، درباره این خبر گفت: «با توجه به خدمات بسیار زیاد مرحوم حاج شیخ احمد انصاری (ره)، هیات رییسه دانشکده علوم پزشکی پیشنهاد نامگذاری این سالن را به نام این بزرگوار مطرح کرد که پس از صحبت با فرزندان عزیز ایشان، موافقت خود را فقط با نامگذاری این سالن به نام مرحوم شیخ احمد موافقت کردند.»

دکتر محقق در ادامه افزود: «در زمان حیات ایشان نیز بارها پیشنهاد نامگذاری بناهای ساخته شده به نام حاج شیخ احمد مطرح شد، ولی این بزرگوار تحت هیچ شرایطی این پیشنهادها را نمی‌پذیرفتند.»

روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش نیز اعلام کرد: «با توجه به اینکه تاکنون ارگان‌ها، نهادها و گروه‌هایی که از این سالن استفاده می‌کردند، نام‌های مختلفی مثل سالن آمفی‌تئاتر، سالن همایش و غیره را در تبلیغات خود استفاده می‌کردند، از این پس فقط «سالن اجتماعات شیخ احمد انصاری» قید نمایند.»

مجموعه دانشکده علوم پزشکی گراش و بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش، در کنار بسیار اماکن دیگر در گراش و کشور، به همت بانی خیر، مرحوم شیخ احمد انصاری، ساخته شده است. شیخ احمد ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ چشم از جهان فرو بست.

Sheikh Ahmad Ansari