بستن

جزییاتی از قتل فجیع در بازار قدیم

گریشنا: شوهر زن مقتول برای پاره ای توضیحات به اداره ی آگاهی گراش رفت.

بنا به اخبار شایع شده در بین مردم، شوهر هفتاد ساله این زن پس از شصت سالگی ، ازدواج می کند. حاصل این ازدواج سه فرزند است که یکی از آن ها دچار معلولیت است. هنوز از قاتل واقعی این زن اطلاعات دقیقی به دست نیامده است. مردم می گویند: پیش از این نیز چند قتل در سالیان گذشته اتفاق افتاده است، اما تاکنون از قاتل یا قاتلان اطلاعی در دست نیست.

گریشنا، پیش از این نوشت: طبق شنیده‌های غیر رسمی به نظر می‌رسد حادثه به این صورت بوده است: بعدازظهر چهارشنبه پانزدهم شهریورماه، زنی در خانه خود در محله بازار قدیم به قتل رسید.حوالی ساعت چهار بعد از ظهر چهارشنبه خبر قتل زنی متاهل به گوش مردم رسید.

ع. ش، شوهر مقتول در قسمت دیگری از ساختمان قدیمی در کنار سه کودک خود حضور داشته است، در حالی که درب میان دو قسمت از خانه را بسته بوده، و مقتول در قسمت دیگری از خانه که به بیرون راه دارد حضور داشته است. پس از گذشتن مدت زمان زیادی، همسر مقتول با کمک عابری در کوچه در خانه را باز می‌کند و با جسد همسرش روبه رو می‌شود. گفته می‌شود قتل با بریدن گلوی مقتول انجام شده است.

سرهنگ انصاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش ارائه توضیحات را به پس از انجام تحقیقات پلیسی موکول کرد. گریشنا خبرهای بیشتر درباره این حادثه را از طریق نیروی انتظامی پیگیری خواهد کرد.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top