بستن

بدیعی به باغ آرزوهایش رسید

به گزارش گریشنا، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، نمایش “باغ آرزوها” به کارگردانی محمدجواد بدیعی و نویسندگی پرویز بشردوست کاری از گروه نمایش آرش موفق به کسب چند مقام برتر در دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر پسا مهر فسا شد.

این جشنواره در سه بخش جوان، غیررقابتی و خیابانی در سطح استان فارس با هدف حمایت از هنرمندان جوان و پرورش و نوآوری و خلاقیت آنان و تبادل افکار و اندیشه بین هنرمندان این استان و گسترش اجراهای عموم به اجرا در آمد.

در آیین پایانی این جشنواره که با حضور مسئولان و هنرمندان استانی در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا برگزار شد، محمدجواد بدیعی کارگردان و بازیگر لارستانی نمایش “باغ آرزوها” موفق به کسب مقام دوم کارگردانی این استان و مقام نخست بازیگری مرد در بخش جوان شد و تندیس جشنواره و جایزه نقدی و لوح تقدیر را از آن خود کرد.

ابوالفضل آبشت مقام نخست در طراحی لباس را کسب کرد و مهدی صادقی بازیگر این نمایش موفق به کسب مقام سوم بازیگری به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره شد.

اما درخشش هنرمندان لارستان به اینجا ختم نشده و از نمایش “جراحی یک مجروح جنگی” نوشته حجت محبی پور به کارگردانی غزل بهارستانی، کاری از گروه هنری قاصدک در بخش ویژه غیررقابتی با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد.

در این جشنواره ۵۲ اثر نمایشی از شهرهای بندرعباس، شیراز ،کازرون، فراشبند، استهبان، لارستان، سروستان و فسا به مدت چهار روز به اجرا در آمد.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top