بستن

خشکسالی و دروغ شیراز را فرا می گیرد

گریشنا: تئاتر ” خشکسالی و دروغ ” به کارگردانی محمد یعقوبی از ۲۳ شهریور ماه به مدت یک هفته در تالار حافظ شیراز به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، تئاتر خشکسالی و دروغ، پیش از این در دی و آذر سال گذشته در سالن ایرانشهر تهران، بر روی صحنه رفته است. مدیر اجرایی نمایش خشکسالی و دروغ گفت: شیراز اولین مقصدی است برنامه‌ریزان و دست‌اندرکاران این تئاتر برای اجرا، انتخاب کرده‌اند.

سمیه اکبری‌سروستانی با بیان اینکه نمایش یادشده در تهران مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کرد، گفت: اجرای این تئاتر در تهران از سوی بسیاری از صاحب‌نظران موفق ارزیابی شده است و امیدواریم در شیراز نیز با استقبال علاقه‌مندان روبرو باشیم. اکبری‌سروستانی حضور عوامل این نمایش در شیراز را در جای خود یک رویداد مهم ارزیابی و اضافه کرد: شیراز شهری است که ظرفیت‌های فراوانی دارد. وی گفت: ظرفیت‌های شیراز به‌گونه‌ای است که می‌تواند این شهر را حداقل به یکی از قطب‌های تاثیرگذار هنر تئاتر کشور، تبدیل کند.

به گزارش ایسنا، پیمان معادی، باران کوثری، علی سرابی و آیدا کیخایی، بازیگرانی هستند که در تئاتر”خشکسالی و دروغ” به ایفای نمایش خواهند پرداخت.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top