بستن

پلیس چهار کلاغ طلایی را به قفس انداخت

گریشنا: به دستور مقامات قضایی سارقان منازل گراش روانه ی زندان شدند.

پس از چندماه که باند کلاغ‌های طلایی با سرقت‌های ماهرانه خانه‌های گراش را ناامن کرده بودند. اکنون سرهنگ انصاری می‌گوید که پرونده این ۴ کلاغ طلایی تکمیل شده و تحویل دادگاه شده است.

سرهنگ انصاری فرمانده انتظامی شهرستان گراش در این‌باره توضیح داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در پی وقوع چند فقره سرقت متوالی طلاجات از منازل در شهر گراش رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند تا این که با انجام اقدامات اطلاعاتی یک نفر از سارقین شناسایی و دستگیر شد. او که ابتدا منکر اتهامات انتسابی بود در ادامه بازجویی‌های فنی زمانی که با دلایل و استدلالات پلیس مواجه شد لب به اعتراف گشود و به ارتکاب ۶ فقره سرقت با همدستان خود اعتراف کرد.

کلاغ‌های طلایی شیوه خاصی برای سرقت داشتند. آن‌ها فرصت زیادی برای سرقت نمی‌خواستند و در یک یا دو ساعتی که مالکین خانه را ترک می‌کردند وارد خانه می‌شدند. جالب این که این سارقین عادت نداشتند بار خود را سنگین کنند و مستقیماً به سراغ طلا می‌رفتند. ظن عمومی ابتدا به سمت افراد غیر بومی رفت اما نحوه دقیق شناسایی و ساعات کم حضور سارقین در محل سرقت نشان می‌داد سارقین با شرایط محیطی شهر کاملاً آشنایی داشتند.

همدستان متهم دستگیر شده ۴ نفر سارق که بیشترشان ساکن گراش هستند و ۴ نفر مالخر بودند که با هماهنگی مرجع قضایی شناسایی و دستگیر شدند که در این بین حدود ۵۸۵ گرم طلا، یک دستگاه لپ‌تاپ، یک گوشی تلفن همراه مسروقه و یکصد و بیست میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش طلاجات مسروقه کشف و ضبط شد. در نهایت متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی اعزام و معرفی که با قرار مرجع قضایی روانه زندان شدند.

گریشنا پیش از این از نحوه فعالیت این باند نوشته بود. فرماندهی انتظامی شهرستان گراش با تشکر از همکاری خوب مرجع قضایی با نیروی انتظامی از شهروندان خواست همچون گذشته با پلیس همکاری لازم را داشته و با گزارش موارد مشکوک پلیس را کشف جرایم یاری کنند.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top