بستن

سه امتیاز اول برای هلال احمر

در اولين بازي ليگ برتر فوتبال استان فارس تيم هلال احمر با نتيجه دو بر يك ميهمان خود مقاومت جهرم را شكست داد.

در اولین بازی لیگ برتر فوتبال استان فارس تیم هلال احمر با نتیجه دو بر یک میهمان خود مقاومت جهرم را شکست داد. گل اول بازی روی موقعیت سنجی بازیکنان هلال احمر شکل گرفت. توپی که در سردرگرمی مدافعان حریف روی خطای پشت محوطه با دو پاس سریع به محمدجواد آذربادگان رسید، درون دروازه مقاومت جای گرفت. این گل دقیقه ۳۰ بازی به ثمر رسید. مصطفی گوشه نشین هم در دقیقه ۴۷ بازی هلال احمر را دو گله کرد. مقاومت جهرم در دقیقه ۸۸ توانست بوسیله کاپیتان خود، غلامرضا متانت یکی از گل‌ها را جبران کند. ولی تیم مقاومت دیر به گل رسید و بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود هلال احمر به پایان رسید.

بازی به علت برگزرای دربی استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۶ روز جمعه شروع شد که گرمای هوا و وقت نامناسب بازی اعتراض مربیان دو تیم را برانگیخت. تیم داوری این بازی متشکل از سید محمد‌رضا خداپرست از لامرد به عنوان داور وسط، حسن گریزان و حمزه زمانی از استهبان و لامرد کمک‌ها اول و دوم و عبدالرضا حسین‌پور از گراش داور چهارم بازی بودند. سرپرست مسابقه حاج حیدر پورلطف از فسا بود و حاج حمزه طائری ناظر این بازی بود.

بر روی نیمکت هلال احمر جواد آذربادگان و خلیل اغواری، صادق خلیل‌آزاد سرمربی تیم هلال احمر را همراهی می‌کردند. گفتنی است حاج قاسم فرسوده مدیر عامل این تیم به علت مسافرت در کنار تیم حضور نداشت.

از دیگر بازی‌های انجام شده امروز این نتایج به دست آمده؛ شاهد فیروزآباد ۳ – ۳ پادنا میمند. پیام نوید شیراز ۲- ۰ شهید وفایی شیراز. ستاره جنوب لامرد ۱ – ۱ آباده. بازی بعدی هلال احمر مقابل تیم راهبر آباده در زمین حریف خواهد بود.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top