بستن

جعفرپور چه کرده است

گریشنا: ششمین گزارش هفتگی نماینده مردم در سایت دکتر جعفرپور منتشر شده است. در بخش مربوط به شهرستان گراشٰ حضور و افتتاح دفتر نماینده در گراش به چشم می آید.

ششمین گزارش سایت را بخوانید:

  • شرکت در جلسه استانداری بمنظور پیگیری تدوین و نهایی سازی سند راهبردی توسعه لارستان بزرگ
  • حضور در بنارویه و دیدار با امام جمعه محترم بنارویه و بازدید از ساختمان نوساز بخشداری بنارویه
  • حضور در دهستان درز و سایبان و دیدار و گفتگوی مردمی با اهالی روستا

در این دیدار که  یکشنبه به مدت یک روز به طول انجامید بخشدار مرکزی و برخی از مسئولان ادارات شهرستان نیز حضور داشتند و در گفتگوی صمیمانه و رو در رو ، درخواست های اصلی روستاییان منطقه مورد بررسی قرار گرفت و برخی نیازها در همان جلسه مرتفع گردید .

  • حضور در جلسه افتتاحیه اداره راه و شهرسازی شهر اوز

این افتتاحیه در روز یکشنبه با همراهی معاون فرماندار ، مدیر کل راه و شهرسازی و بخشدار اوز با حضور اهالی محترم اوز انجام گرفت .

  • حضور در بیرم و دیدار و گفتگو با امام جمعه محترم بیرم و اعضای شوراهای اسلامی روستاها

این دیدارها با همراهی معاون فرماندار و برخی از مسئولان ادارات شهرستان در روز یکشنبه صورت گرفت و در اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش بیرم  با نماینده دیدار و گفتگو و نیازهای خود را در میان گذاشتند و در همان جلسه بعضی از خواست های مردم پاسخ مثبت داده شد .

  • حضور در گراش و افتتاح دفتر نماینده در شهرستان گراش

این حضور که در شامگاه یکشنبه صورت گرفت ، ایتدا دفتر نمایندگی افتتاح و پس از شرکت در نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان ( عج) ، در جلسه ای با حضور امام جمعه محترم گراش و فرماندار و جمعی از معتمدین ، موضوعات مرتبط با شهرستان مورد بررسی قرار گرفت .

  • بازدید از تأسیسات و سالن ورزشی شهید دانشیار شهر لار

صبح روز دوشنبه با همراهی مدیریت اداره ورزش و جوانان و حضور امام جمعه محترم لار ، ورزشگاه شهید دانشیار لار و سالن های آن مورد بازدید دکتر جعفرپور و هیئت همراه قرار گرفت و توضیخاتی از سوی مسئولان اداره ، هیئت ها و ورزشکاران حاضر در مجموعه ارائه شد .

  • حضور در بازار قیصریه لار و دیدار و گفتگو با بازاریان و کسبه محترم

ظهر روز دوشنبه با همراهی برخی از معتمدین شهر ، بازدید از بازار قیصریه صورت گرفت که در طول این بازدید برخی از کسبه بازار و مردم مشکلات و پیشنهادهای خود را با نماینده در میان گذاشتند .

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top