تیم پیروزی هلال احمر که هم‌اکنون با نام هلال احمر در بازی‌های لیگ برتر استان شرکت دارد اولین بازی خود را مقابل مقاومت جهرم در گراش انجام می‌دهد. به دلیل بازی تیم‌های استقلال و پیروزی تهران این بازی روز جمعه ساعت چهار بعد از ظهر برگزار می‌شود.

پرافتخارترین تیم شهرستانی استان با دو نایب قهرمانی، مسابقات خود را در حالی آغاز می‌کند که برای پنجمین سال طرح آسیاویژن در استان فارس اجرا خواهد شد. به گفته حاج قاسم فرسوده، مدیر عامل تیم هلال احمر امسال تیم‌ها ملزم به رعایت مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا نظیر جایگاه مناسب، رختکن و زمین چمن استاندارد هستند. فرسوده می‌گوید: امسال نظارت بیشتری بر روی بازی‌ها خواهد بود و تیم‌ها باید دارای ثبت باشند که خوشبختانه تیم هلال احمر تنها تیم منطقه است که از نظر ثبت باشگاه مشکلی ندارد. قاسم فرسوده تیم هلال احمر را همانند سالیان گذشته مدعی قهرمانی می‌داند. با توجه به اینکه تیم هلال احمر تنها تیمی است که از این منطقه در لیگ استانی شرکت دارد مدیر عامل این تیم گفت: اکثر تیم‌های حاضر در لیگ تحت پوشش کامل مسئولین شهرشان هستند که از مسئولین شهر تقاضای توجه بیشتری به این ورزش پرطرفدار در بین همشهریان داریم.

بازی‌ها به صورت رفت و برگشت و با حضور دوازده تیم برگزار خواهد شد. هلال احمر در بازی بعدی خود میهمان راهبر آباده خواهد بود.