بستن

آغاز آبرسانی به دهکویه در آخرین شماره پسین دهکویه

آغاز آبرسانی به دهکویه خبر اول شماره ۹۰، شهریور ماه پسین دهکویه است. عملیات لوله گذاری و حفر کانال طرح آب رسانی دهکویه از محل چاهی که سال‌های قبل در کنار شرکت سیمان لارستان حفر شده با بودجه ای معادل ۷۰۰ میلیون تومان صورت گرفته است. برگزاری مراسم احیا در شب‌های قدر، راهپیمایی روز جهانی قدس و برگزاری نماز عید سعید فطر در دهکویه از خبرهای ماه رمضان است. تجلیل از خبرنگاران حوزه رسانه در لارستان که توسط فرمانداری لارستان و اداره ارشاد برگزار شده بود در تمامی نشریات بازتاب داشت. در این مراسم خبرنگاران نشریات میلاد لارستان، عصر اوز، پسین دهکویه، صحبت نو، خبرگزاری فارس و دفتر خبری لارستان حضور داشته‌اند. بیشتر خبرهای پسین دهکویه مربوط به مرکز شهرستان است. خبرهایی نظیر نمایشگاه دستاوردهای قرآنی در لارستان، پیگیری احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در لارستان.

پسین دهکویه و سایت دهکو از پخش مستند جذبه موسوی (شرح زندگی آیت‌الله آیت‌الهی) که از شبکه قرآن پخش شد گفته‌اند و سایت دهکو این مستند را در صفحه خود قرار داده است.

گزارش فعالیت های یک ساله شورای اسلامی دهکویه نیز در کنار خبرهای این شماره آمده است که ماهیتی محلی‌تر نسبت به دیگر مطالب نشریه دارد. اکثر خبرهای ورزشی پسین، اختصاص به کوهنوردی دارد. این شماره هم از همراهی یکی از کوهنوردان با گروهی در تهران و کارگاه آموزشی سنگ نوردی مطلبی منتشر شده است.

دوبیتی های مجرم بستکی از انتشارات همسایه از جمله مطالب صفحه ادبی این شماره است. ترفندهای گوشی‌های نوکیا و معرفی آفیس ۲۰۱۳ نیز از مطالب جالبی است که در کمتر نشریه‌ای در منطقه می‌بینیم.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top