بستن

سه‌شنبه پرحادثه گراش

سمند به بلوار زد و پسربچه‌ها می‌خواستند ببینند پشت کوه چه خبر است.

آخرین ساعات روز سه‌شنبه راننده سمند قبل از رسیدن به میدان شهید برزگران نتوانست سرعت زیاد خود را کنترل کند و بلوار پاسداران باعث متوقف شدن ماشین شد. برخی از حاضرین در صحنه می‌گفتند مثل اینکه ماشین سمند داشته اتومبیل عروس را تعقیب می‌کرده ولی خبری از ماشین دیگر در صحنه نبود. به جز ضربه‌ای جزئی به پیشانی راننده سمند این حادثه زخمی دیگری نداشت. البته هر عابری با دیدن، نرده‌های چوبی بلوار، سپر ماشین که وسط بلوار بود و ماشین کج شده در خیابان به تماشای این حادثه می‌ایستاد. مامورین اورژانس و امدادگران هلال احمر پس از وقوع حادثه در محل حاضر شدند و ترافیک یک ساعت و نیمی پس از حادثه را سامان دادند.

بعداز ظهر همان روز سه پسر بچه از اتباع افغانی برای رفع کنجکاوی خود از کوه روبروی پلیس‌راه گراش، لار بالا می‌روند که ببینند پشت کوه چه خبر است. با گیر کردن این بچه بالای کوه و شنیدن صدای گریه آنها توسط کارگرانی که در آن اطراف مشغول به کار بودند، امدادگران هلال احمر به کمک این بچه‌های کنجکاور می‌روند و در این حادثه هم کسی آسیب جدی ندید.

دو تصادف دیگر هم سه‌شنبه شب روی داد. اتومبیل پراید با یک موتور سوار در میدان شهید برزگران برخورد کرد که طبق گفته مامورین اورژانس ۱۱۵راننده موتور با پرت کردن خود از روی موتورسیکلت از ناحیه کمر با بلوار برخورد داشت. تصادف دیگری هم همزمان با تصادف سمند روبروی کبابی صالح رخ داد که به شدت برخورد اولی نبود.

بار دیگر به نظر می‌رسد پیچ قبل از میدان شهرداری و خود میدان عاملی برای ایجاد تصادف بوده است.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top