بستن

برگزاری جلسه اولیه ستاد احسان و نیکوکاری

آموزش و پرورش و کمیته امداد خود را برای جشن عاطفه ها و طرح ارمغان مهر آماده می‌کنند.

جلسه ستاد احسان و نیکوکاری شهرستان گراش روز یازدهم شهریور در اداره آموزش و پرورش گراش برگزار شد. به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) در ابتدا رستم‌پور رئیس کمیته امداد گراش ضمن تقدیر از به خاطر همکاری با کمیته امداد در مناسبتهای مختلف با ارائه بیلانی از عملکرد کمیته امداد در جشن عاطفه‌های سال گذشته بخصوص در سرفصل بسته‌های لوازم التحریر ارمغان مهر، همکاری بیش از پیش اعضاء ستاد و خیرین در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم جشن عاطفه ها را خواستار شد. رستم‌پور یکی از عوامل مهم در ترک تحصیل دانش آموزان را عدم توانایی خانواده‌های آنان در تامین هزینه های تحصیلی فرزندان ازجمله لوازم التحریر دانست.

در این جلسه مقرر شد ضمن برگزاری جلسه اصلی ستاد احسان و نیکوکاری با حضور کلیه اعضاء ستاد و خیرین عرصه فرهنگی با محوریت جشن عاطفه ها و طرح ارمغان مهر در طی هفته جاری، مکاتبه با مدارس برای تهیه آمار دانش آموزان بی‌بضاعت غیر تحت پوشش امداد صورت گیرد.

آمورش و پرورش از محل مساعدت خیرین هزینه تحصیلی دانش آموزان سادات نیازمند را متقبل شد. همچنین ۵۰ بسته لوازم التحریر ارمغان مهر به ارزش پانصد هزار تومان نیز از طرف این اداره برای این برنامه در نظر گرفته شد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top