بستن

نینجاهای فارس فردا به گراش می‌آیند

گریشنا (هفت‌برکه): رقابت‌های نینجوتسو نینجا قهرمانی استان فارس فردا در سالن شهید مشتاقی گراش برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، احمد حسن‌نژاد، رییس اداره با اعلام این خبر اظهار داشت: «مسابقات اوپن کومیته نینجوتسو نینجا قهرمانی استان فارس و انتخابی کشور، به مناسبت هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان بهزادی و هم‌رزم مرحوم سعید بهزادی، روز جمعه سوم شهریورماه ۹۶ در سالن شهید مشتاقی شهرستان گراش برگزار می‌شود.»

حسن‌نژاد در خصوص نوع مسابقات گقت: «در این دوره از مسابقات، رزمی‌کاران چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر مبارزه می‌کنند. نفرات برتر نیز به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.» حسن‌نژاد تصریح کرد: «باشگاه فرهنگی رزمی نینجوتسو نینجا حوزه مقاومت شهید بهادری، مسئولیت برگزاری این پیکارها را بر عهده دارد.»

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم شهرستان برای تشویق ورزشکاران در این رقابت ها، افزود: ورود خانواده‌های رزمی‌کاران برای تماشای این مسابقات آزاد است.

5 نظر

  1. اقای روابط عمومی هنر روابط عمومی‌ها تهیه خبر و گزارش است ولی اینگونه نیست که در تولید خبر ناحق گفته شود.
    چند بار متاسفانه در اخبار شما مشاهده شده که سرقت خبری میکنید و منبع رو نمیزنید و البته برخی مدیران دربین دوست هم شما را یاری میکنند ولی اینجا لار نیست که هر کاری میخواهید بکنید اینجا گراش است و با شما برخورد خواهد شد.
    شما که این خبر را به اسم رئیس اداره تربیت بدنی تمام کردید بفرمایید سهم تربیت بدنی در اجرای برنامه ما چقدر بوده است؟
    این نکته رو به مردم بفرمایید.
    مشکل اداره ورزش با انداخت چند عکس از مراسم های مختلف که در واقع زجرش رو هیات ها میکشند و به اسم کسی دیگه تمام میشود، حل نمیشود.
    تربیت بدنی برنامه ریزی مدون میخواهد با شعار که کاری حل نمی شود
    کار مسئولین تربیت بدنی شده کامت گذاشتن توی سایت گریشنا به نام های دیگر و از خودشان تشکر کردن

    میگن دو میلیارد برای ورزشگاه محبی دادن
    خب پروژه ای که ۱۰ سال قبل به دولت واگذار شده است نیاید تا حالا تمام میشد با دو ملیارد میشود کل ورزشگاه و ساخت
    اقای مدیر کل لطفا شفاف سازی کنید ببینم این دو میلیارد چگونه هزینه می شود؟
    اقای روابط عمومی که معلوم نیست به چه دلیل از شهر خودت به اینجا منتقل شده به جای اینکه هر برنامه ورزشی توی گراش انجام میشود پسوند اقای رئیس رو بزنی بیا بگو برنامه جوانان در یک سال گذشته چه بوده
    سهم شما در کمک به هیات ها چقدر بوده
    یه جوری ننوسید که مردم فکر کنن سینه برای خدمات به ورزش کاران چاک کردین
    بیایید بنوسید چند نفر از هیات ها استعفا دادن

    با تشکر

    الان یه ورزش کار بصیر میاد پایین همین دیدگاه کامنت میزاره

    از خدمات ارزشمند حاج…. استاد…. که ورزش گراش را متحول کردند تشکر میکنیم

  2. نینجوتسو چه ورزشی است تا حالا اسمش به گوشم نخورده بود این ورزش ها بدرد گراش نمی خورد اگر خوب بود شبکه ورزش اینگونه مسابقات نشون می داد لطفا اداره تربیت بدنی روی رشته های اینچنینی هزینه نکند و به ورزش های اسم و رسم دار بپردازد

    1. اگر اسمش به گوش شما خورده دلیل نمیشه که بد یا بدرد نخور باشه دوست عزیز در ضمن ائمه سفارش کردن ورزش کنید تا سالم باشید .ملاک شما برای قضاوت اصلا منطقی نیست .ورزش خوبه اگه استفاده درست ازش بشه در ضمن این مسابقات با زحمات بسیار میزبانی شده. اگر شما علاقه ندارید نباید اینطور قضاوت کنید که درست نیست.

  3. تا تکواندو و کشتی و ووشو و کاراته است این رشته های الکی به جایی نمیرسه
    تکواندو حمایت شده و حتی المپیکی هست ، اطلاعات هر مبارز حتی سطح پایین توی بانک اطلاعاتی ثبت میشه و این حتی توی کل دنیا اعتبار داره ، چرا روی نین جوتسو و کنگ فو که حتی مسابقات جهانی هم ندارن سرمایه گذاری کنیم ، در حالی که تکواندوی شهرمون در خطره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top