بستن

محمد جابرفدایی روز سوم رمضان درگذشت

هفت‌برکه (گریشنا): محمد جابرفدایی، دیروز هشتم خردادماه مصادف با سوم رمضان المبارک در اثر سرطان پروستات درگذشت. مرحوم جابرفدایی نزدیک به سه سال با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد؛ تا این که غروب دیروز دار فانی را وداع گفت و دیشب در قبرستان دالرحمه گراش به خاک سپرده شد.
او متولد سال ۱۳۳۵ بود و ۶۱ سال سن داشت و در طول زندگی‌اش در گراش در مشاغل ماهی‌فروشی و رانندگی تاکسی مشغول به کار بود.
موسسه‌ی فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش و کانون روایت آفتاب این ضایعه را به خانم فاطمه جابرفدایی، همکار پرتلاش ما در موسسه‌ و کانون، تسلیت می‌گوید.

تصحیح خبر: نام خانوادگی مرحوم این خبر در ابتدا فدایی درج شده بود که به جابرفدایی تغییر کرد.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

14 نظر

  1. خدا رحمتش کنه مرد ساده پوش و خاکی بود.تو زندگیش فقط دنبال امرار معاش بود وقبلا همیشه ایستگاه لار می دیدمش.خدا به خانواده اش صبر اعطا کنه.

  2. سلام قولا من رب رحیم
    برای بازماندگان این عزیز بندوشیخی آرزوی صبر دارم چراکه :
    کل نفس ذائقه الموت… تمام انسانها طعم مرگ راخواهند چشید
    وسوال این است که با آقای حاجی رضافدایی ارتباط نسبی دارند یاخیر؟اگرپاسخ مثبت است وی رادرتخاطب کلام قرارمی دهم که آیا بهتر نبود که بجای خیرکردن درراهنمایی رانندگی به اطراف واقوام خودخیر می کردید ؟تا این عزیز فقید اینهمه متحمل زحمت درتاکسیرانی نشود .
    همیشه موید باشید

    1. با سلام و تشکر از ابراز همدردیتون
      به اطلاع برسونم که مرحوم که پدر بنده باشه،هیچ موقع نیاز به کمک کسی نداشت و ندارد. چون پدر من از راه حلال نان آور خانواده بوده و هیچ زمانی زیر بار منت کسی نمی رفت جز خدا که همیشه میگفت تا خدا هست روزی رسان هست و خدا رو شکر تا کنون محتاج هیچ بنی بشری نبوده و نخواهیم بود جز خداوند رحمان و رحیم ،پدر بنده با عزت زندگی کرد و با عزت و ایمان راسخ دار فانی را وداع گفت.

  3. همکار گرانقدر سرکارخانم فاطمه جابر فدایی
    با نهایت تاثر و تاسف درگذشت پدر گرانقدرتان را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای شما و سایر
    بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم.

    ” کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب و کمیته اجرایی سومین همایش هشتمین آفتاب شهرستان گراش “

  4. با سلام وتسیلت به خانواده شان.
    با شرف و با غیرت نان حلال برای خانواده شان زحمت میکشیدن این مرحوم از طریق تاکسیرانی […] با سربلندی به عزت رسیدن بهتر است.

  5. در پاسخ به آقای حمیدرضا. اره دقیقا حق با شماست.خیلی از انسانها مثل یک شخصی با اصطلاح خیر که شما فرمودید هستند که دوست دارند تو خیابان جلو ملا عام کار خیر انجام دهند. انگار ضرب المثل خیری که به خانه رود به مسجد حرام است نشنیده اند.ثانیا کجای راهنمایی و رانندگی زدن خیر حساب میشه که فقط از این ارگان جریمه های سنگین تا حالا و از این به بعد بابت همین راهنمایی دوربینهای جدید و پیشرفته و هوشمند جهت جریمه برای همشهریان و مسافرین و مشتریان مغازه شهر خودمان در نظر گرفته اند.آیا شماره گذاری و … از وظایف راهور نیست که به گراش بیاورند؟

  6. بخدا باید ستادی تشکیل بشه تا قبل از اینکه خیرین بخوان کاری انجام بدن تو اون ستاد با خیرین صحبت بشه و راهنماییشون کنن که چه کارهایی در اولویت هست تا این خیرین عزیز بدونن چه کاری واجب تره الان این ساختمان راهورو خیر ساخته ولی پوزشو دولت و نیروی انتظامی میده

  7. با سلام.
    خداوند رحمتشان کند و بهشت برین نصیب همه ی پدر و مادران زحمتکش کند.به بازماندگانشان نیز تسلیت عرض مینمایم و خداوند انشاالله صبر جمیل نصیبشان کند.

    اما برخی دوستان در هر موضوعی صاحب نظرند.این در جای خود خوب است.
    اما اینکه از جانب خود,هم خانواده ای محترم را نیازمند کمک رسانی خیری نشان دادن و هم خیرین را زیر سوال بردن,با چه حقی و با چه هدفی.

    دوستی پیشنهادی سرخود میدهد و بزرگواری دیگر,رونمایی از نیت و قصد,فرد خیری که کاری برای ادارات شهر کرده است را به زعم خود انجام میدهد.

    مواظب اخرت خود و ابرو و حیثیت دیگران باشیم.

    1. سلام قولا من رب رحیم
      ۱-درهرموضوعی صاحب نظرنبوده ایم وخبرهاروبه ترتیب تجدیدنظربفرماییدتامتوجه شوید درمواردمتعددی هیچ نظری ازماصادرنشده است.
      ۲-امام باقرع فرمودند :بهترین دوست من کسی است که عیب من را به خودم بگوید ؛وچه خوب است که مابتوانیم مشاورهمدیگردرامورخیر باشیم.
      ۳-درجمله مخاطب قراردادن فردخیّر،ازکلمه *بهتر* استفاده شده است واین کلمه صفت تفضیلی است و تا فضلی نباشد که افضل معنی نمی دهد لذا وقتی میگوییم ایا بهترنیست یعنی اقدام شما (خیر درراهنمایی رانندگی )خوب و به است ولی بهتر ان است که فلان اقدام شود ؛حال انکه با پرسشی مطرح کردن جمله عطوفت بیشتری را می رساند .
      ۴-جمله *تامتحمل زحمت نشوند *بیانگر نیازمند بودن خانواده مرحوم نیست ،چه ،خانواده هایی زیادی درگراش هستند که علارغم به سن بازنشستگی رسیدن سرپرست خانواده ،کماکان مشغول به کارهای طاقت فرسا می باشند ؛آیا بهترنیست خیرین ما داوطلبانه (نه اینکه بگوییم خانواده هانیازمندند )به افرادیکه به سن بازنشستگی رسیده اند رسیدگی کنند چراکه کلان شهرها بدلیل زیادبودن شغل های اداری ،افرادمعمولا بعدازبازنشستگی دارای حقوق اند ولیکن درگراش متاسفانه چندین مورد دیده ام بدلیل فقدان کاراداری زیاد ،پیرمردان زیادی مشغول کارطاقت فرسای بنایی اند .
      واگرمتن بنده مفهوم نیازمند بودن خانواده مذکور را می رساند ضمن تکریم نمودن بازماندگان ،نهایت عذرخواهی راتقدیم می کنم .
      ودرآخراینکه ازنیت وقصد هیچکس تامادمیکه به یقین نرسیده ایم قضاوت وتهمت رواندهیم که این نصیحت کلی می باشد .
      یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا اجْتَنِبوا کَثیرا مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ. (حجرات: ۱۲)
      همیشه موید باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 نظر
scroll to top