بستن

رحمانی، بخشدار مرکزی گراش شد

گریشنا: طی مراسمی با حضور رحیمی معاون مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس، فرماندار، اعضای شورای اداری شهرستان و جمعی از معتمدین محلی، عبدالرحیم رحمانی با حکم وزیر کشور به عنوان بخشدار مرکزی گراش معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش در این مراسم مهندس کریمی فرد فرماندار گراش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را دارای  ارزش و اجر بسیار دانست و تصریح کرد: مردم شریف گراش در مقاطع حساس انقلاب از جمله هشت سال دفاع مقدس از آزمون خود سربلند و پیروز بیرون آمده‌اند و حمایت‌های مادی و معنوی مردم بصیر این خطه و همچنین تقدیم ۱۲۵ شهید سرافراز به انقلاب موید این مطلب است.

به گزارش خبرگزاری فارس : وی با تاکید بر لزوم خدمت رسانی و شناسایی کمبودها در شهرستان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در دولت های نهم و دهم تلاش بسیاری برای رفع محرومیت ها در این مناطق صورت گرفته که با تلاش مسوولین و همت و همکاری مردم و خیراندیشان شهرستان مابقی مشکلات و کمبودها نیز به مرور زمان برطرف و شاهد رضایت مندی بیش از پیش مردم خواهیم بود.

در ادامه رحیمی معاون مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، خدمت به مردم را مایه مباهات خواند و تصریح کرد: در شهرستانی که ولایتمداری آن شهره عام و خاص است، خدمت کردن مایه افتخار، و این خدمت باعث آرامش انسان می شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، به انزوا کشیدن ایران بود که به حمد خدا این امر محقق نشد و نخواهد شد، بلکه روز به روز شاهد پیشرفت کشور عزیزمان در تمامی عرصه ها خواهیم بود.

در پایان عبدالرحیم رحمانی بخشدار مرکزی گراش تصریح کرد: از اینکه توفیق خدمت به مردم این خطه را یافتم بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانیم با همکاری مردم و مسوولین، گامی موثر در راه پیشرفت این  شهرستان برداریم.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top