بستن

تلفن ثابتی که در گراش مشتری ندارد

هفت‌برکه (گریشنا): با وجود برابر بودن هزینه‌ی سیم‌کارت‌های GSM با تلفن‌های ثابت و امکان تبدیل آن به تلفن ثابت، این سیم کارت در گراش مشتری ندارد؛ احتمالا چون افراد زیادی از این امکان باخبر نیستند.

حیدر‌پور، رییس اداره‌ی مخابرات گراش، در گفتگو با هفت‌برکه می‌گوید: «هزینه‌ی مکالمه‌ با سیم کارت GSM  برابر با هزینه‌ی تلفن‌های ثابت و ۴۵ ریال است. امتیاز این سیم‌کارت این است که مردم در هر نقطه از محدوده محل زندگی خود از آن استفاده کنند.» برای خرید سیم کارت GSM شما باید ۳۷ هزار و پانصد تومان هزینه کنید، که ۱۷ هزار و پانصد تومان آن هزینه‌ی سیم‌کارت و ۲۰ هزار تومان آن هزینه‌ی اعتبار است.

رییس مخابرات در خصوص شرایط راه‌اندازی این خط در گراش می‌گوید: «برای اینکه امتیاز این دستگاه هزارتایی را داشته باشیم، باید حداقل ششصد تا هفتصد مشتری داشته باشیم؛ که متاسفانه تابه‌حال حتی از مناطق محرومی مانند شهرک آزادگان و باغ موسی که مشکل تلفن ثابت دارند نیز هیچ درخواستی نداشته‌ایم.» حیدر‌پور در آخر اضافه می‌کند: «اگر تا‌به‌حال دستگاهی نصب نشده است، دلیلش این بوده که درخواستی از سوی مردم نداشته‌ایم. اما با تقاضای مردم، ما بلافاصله برای نصب اقدام خواهیم کرد.»

رییس مخابرات گراش دلیل این عدم تقاضا را بی‌اطلاعی مردم عنوان کرد. علیرضا حیدرپور از ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ به ریاست اداره مخابرات منصوب شده است (خبر در هفت‌برکه).

برای اطلاع از این امکان مخابراتی، به این صفحه در سایت شرکت مخابرات فارس مراجعه کنید.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

5 نظر

  1. الان درباره این نوع خط در این صحفه خوندم اصلا مشخصه چیه ؟
    خود شرکت مخابرات فارس هم نمی دونه چیه اگر می دونست بیشتر در بارش می نوشت

    1. سلام :
      این خط مثل سیم کارت است و در گوشی موبایل بعنوان خط دوم ( حتی خط اول ) استفاده کرد که هزینه مکالمه آن مثل تلفن ثابت ( منزل و دفتر و… ) است و فقط در شهرهای که نصب باشه میتوان استفاده کرد ( لار و اوز و… دارند ولی شیراز ندارد )
      اگر در گراش نصب شود هزینه موبایل خیلی کم میشود . هزینه خط موبایل ۱۳ برابر این خط است ( ۶۲ تومان به ۴.۵ تومان در دقیقه )

  2. با سلام
    ما با جناب حیدرپور صحبت کردیم، ایشون می فرمایند شما به نماینگی از حدود حداقل ۸۰۰ نفر یه درخواست بدین تا ما از استان پیگیر بشیم.
    فعلا هم ثبت نام نکنین شاید به حدنصاب نرسه؛ حالا سوال اینجاست اگه همه مردم عین من جواب بشنون نمیدونم از کجا تعداد متقاضیان و اسه مخابرات مشخص میشه و کی این خط GSM واسه ما که تو پروژه های جدیدالتاسیس که فاقد تلفن ثابت هم هستش عملیاتی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top