بستن

بُرد در بازی دوم؛ هلال احمر در یک قدمی صعود

هفت‌برکه (گریشنا): تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش در بازی دوم خود مقابل شهرداری نجف‌شهر کرمان با یک گل پیروز شد. شش امتیاز از دو بازی، این تیم را در صدر جدول قرار داد و راه را برای صعود به لیگ دسته یک کاملا هموار کرد. اکنون هلال احمر تنها با یک مساوی در بازی سوم در روز پنج‌شنبه صعود خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال احمر گراش، امروز دوازدهم اردیبهشت‌ماه ۹۶ در روز دوم از مسابقات فوتبال مرحله نهایی مناطق کشور، دو بازی برگزار شد: در بازی اول آینده‌سازان اصفهان به مصاف شهرداری اردبیل رفت. این بازی با نتیجه‌ی یک بر صفر به نفع شهرداری اردبیل به پایان رسید. با این نتیجه، نماینده اصفهان از صعود به دور بعد بازماند و برای شهرداری اردبیل هم تنها روزنه‌ی کم‌سویی از امید باقی ماند.

اما در مسابقه دوم که با حضور خیل تماشاگران مشتاق در ورزشگاه شهدای گراش در ساعت ۱۷ برگزار گردید، تیم هلال احمر گراش در مقابل شهرداری نجف‌شهر کرمان صف‌آرایی نمود. نماینده فارس در یک بازی سخت و نفس‌گیر با تک‌گل مدافع توانمند خود، محسن محمدی، در دقیقه ۲۴  از سد حریف کرمانی خود گذشت و با کسب شش امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت، با این برد صعود هلال احمری‌ها به لیگ یک کشور کاملا قابل دسترسی است؛ ولی باز هم باید منتظر ماند تا در روز آخر چه نتایجی رقم خواهد خورد.

هلال احمر در دیدار پایانی باید به مصاف ذوب آهن اصفهان برود. قبل از آن شهرداری اردبیل و شهرداری نجف‌شهر کرمان رو در رو هم قرار خواهند گرفت. در جدول رده‌بندی، تیم هلال احمر با شش امتیاز در صدر قرار دارد؛ و تیم شهرداری اردبیل با سه امتیاز؛ و نجف‌شهر کرمان و آینده‌سازان ذوب آهن اصفهان با یک امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند. بدین ترتیب، حتی در صورت برد نماینده اردبیل، هلال احمر تنها به یک تساوی مقابل ذوب آهن نیاز خواهد داشت تا در حضور هواداران پرشور خود، جشن صعود به لیگ یک را برگزار نماید.

روابط عمومی تیم هلال احمر گراش نیز بعد از کسب این برد، از جامعه ورزش، پیشکسوتان فوتبال، مسئولین و سرپرست‌های باشگاه‌ها تقدیر و تشکر کرد، و از تماشاگران دعوت کرد با حضور در باری آخر تیم، زمینه‌ساز صعود این تیم به لیگ دسته یک شوند.

بازی آخر تیم هلال احمر گراش مقابل آینده‌سازان ذوب اهن اصفهان در روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ساعت ۱۶:۰۰ برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top