بستن

افتخار‌آفرینی سوارکاران گراشی در رقابت‌های استانی

هفت‌برکه (گریشنا): سوارکاران گراشی در رقابت‌های استانی در بخش استقامت و پرش با اسب صاحب مقام شدند.
به گزارش محسن حسن‌زاده، دبیر هیات سوارکاری شهرستان گراش، روز جمعه‌ هشتم اردیبهشت‌ماه، استان فارس شاهد برگزاری دو رویداد سوارکاری بود. اولین رویداد در بخش استقامت به میزبانی شهرستان ارسنجان در جنگل‌های زیبای بناب در سه رده ۴۰، ۶۰ و ۸۰ کیلومتر با حضور پانزده سوارکار برگزار شد. نفرات اعزامی تیم گراش با حمایت‌ هیات سوارکاری گراش و به سرپرستی جعفر دانشور در این رقابت حضور داشتند. در این مسابقات لیلا الماسی با سامانتا در ۶۰ کیلومتر، زودتر از دیگران به خط پایان رسید و مهدی شوری توانست در رده ۸۰ کیلومتر مقام سوم را از آن خود کند. متین و صادقیان، از داوران استقامت در هیات داوری، قضاوت این رویداد را بر عهده داشتند.

دومین رویداد پرش با اسب هیات سوارکاری استان فارس، جام خلیج فارس، هم‌زمان با هفته سلامت در باشگاه سوارکاری ملل زرقان با شرکت ۳۶ سوارکار در سه رده برگزار شد. در این مسابقات مرتضی پورشمسی با کسب مقام اول با اسب آنا؛ و مجتبی پورشمسی با کسب مقام دوم با اسب کاملیا؛ نفرات برتر در رده آزاد OPEN بودند. در رده C1 بزرگسالان، مقام اول به مجتبی پورشمسی با کویین، و مقام سوم به ابراهیم مقدسی با سرقوش رسید.
سلمان مهرابی، رییس هیات سوارکاری گراش، ضمن تبریک به سوارکاران شرکت‌کننده و زحمتکشان این عرصه ورزشی، نسبت به آینده نویدبخش این رشته مفرح در گراش اظهار امیدواری کرد.

2 نظر

  1. بنده هم به نوبه خودم به سوارکاران همشهریم وبه خصوص اقا مهدی شوری تبریک میگم انشاءالله به امید موفقیت در ردهای کشوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top