بستن

نمایشگاه سلامت به ایستگاه آخر رسید

هفت برکه (گریشنا): نمایشگاه سلامت بعد از پنج روز فعالیت به پایان رسید. در مراسم اختتامیه، از برگزارکنندگان این نمایشگاه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، ساعت ۲۱ روز ششم اردیبهشت‌ماه، مراسم اختتامیه نمایشگاه و هفته سلامت با اجرای گروه نمایشی نسیم، پخش کلیپ فعالیت‌های معاونت‌های مختلف بهداشتی، اهداء جوایز به برگزیدگان مسابقه عکاسی، و قرعه‌کشی بین شرکت‌کنندگان در ایستگاه مطالعه و اهداء جوایز به کار خود پایان داد.

در این مراسم دکتر احمد عبدالهی، رییس دانشکده علوم پزشکی؛ عبدالله فضلی، بخشدار مرکزی؛ کارکنان علوم پزشکی، دانشجویان و مردم شهرستان گراش حضور داشتند. دکتر عبدالهی پس از مصاحبه با رادیو سلامت گراش و برش کیک اختتامیه، در مراسم اختتامیه نمایشگاه سلامت از  همه‌ی فعالین برگزارکننده‌ی نمایشگاه هفته سلامت تشکر کرد و گفت: «افتخار می‌کنم که خدمتگزار مردم هستم.» او  با اشاره به تشکر دکتر ایمانیه از مسئولین برگزارکننده نمایشگاه گفت: «دوستانم در معاونت‌های مختلف تلاششان بر آگاهی مردم در حوزه سلامت است. امیدوارم این اقدامات در هفته‌ی سلامت باعث آشنایی بیشتر مردم در زمینه بهداشت و سلامت شده باشد.»

در ادامه‌ی مراسم، از فعالین رادیو هفت برکه در نمایشگاه هفته سلامت نیز با اهداء جوایزی قدردانی شد.

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top