بستن

همایش جوان و اندیشه در لارستان

گریشنا : سومین همایش جوان و اندیشه  در لارستان آغاز به کار کرد .

میهمان ویژه افتتاحیه این همایش دکتر غلامعلی حداد عادل است که به دعوت دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان ، خنج و گراش در لار حضور یافته است.

به گزارش سایت اطلاع رسانی دکتر جعفرپور این همایش از سوم تا ششم شهریور ماه در لار و با هدف بررسی مسائل کلان و راهبردهای کشور در حوزه های نظری و  توسعه و پیشرفت کشور برگزار می شود . به همین منظور اساتید صاحب نام و چهره های برجسته کشور با حضور در این همایش و جلسات تخصصی به ارائه دیدگاه ها و نظریات خود در حوزه توسعه و پیشرفت کشور و همچنین منطقه لارستان بزرگ می پردازند .

همچنین همزمان با برگزاری این همایش از رتبه های برتر آزمون سراسری ، برگزیدگان المپیادها و مخترعین منطقه تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد .

سایت این همایش جزئیات و زمان برگزاری سومین همایش تخصصی جوان و اندیشه به شرح زیر اعلام کرد .پیش از ثبت نام و تعیین اولویت ها حتما به برنامه ها و ساعات آنها توجه فرمایید.

۱-افتتاحیه : جمعه ۱۳۹۱/۶/۳ ساعت ۹:۳۰ صبح، تالار وحدت لارستان
۲-کارگاه تخصصی حوزه ی توسعه ۱ ، جمعه ۱۳۹۱/۶/۳ ساعت ۹:۳۰ شب سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان
۳- کارگاه تخصصی حوزه ی توسعه ۲ ، شنبه ۱۳۹۱/۶/۴ ساعت ۹:۳۰ صبح سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان
۴-تدوین سند چشم انداز لارستان بزرگ ، شنبه ۱۳۹۱/۶/۴ ساعت ۹:۳۰ شب سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان
۵-ارائه ی مقالات برگزیده با موضوع توسعه منطقه لارستان بزرگ ، یکشنبه ۱۳۹۱/۶/۵ عصر
۶-ارائه ی مقالات برگزیده با موضوع توسعه منطقه لارستان بزرگ ، یکشنبه ۱۳۹۱/۶/۵ شب
۷-اختتامیه دوشنبه ۱۳۹۱/۶/۶ ساعت ۹:۳۰ شب، تالار وحدت لارستان
۸-جلسه نقد و بررسی سه شنبه ساعت ۹:۳۰ شب، سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

1 نظر

  1. از اونجایی که موتور کاداگ در گراش تازه به راه افتاده، نیاز هست همایشهای فنی مهندسی در گراش بعنوان رقیب علوم انسانی در لار برگزار بشه. میشه دو جور برنامه ریزی کرد: یا اینکه با تشکیل و گرفتن مجوز همایشهای علمی منطقه ای، راه رو برای گامهای بلندتر برداشت. و یا اینکه با تعریف یک پروژه و بکارگیری فارغ التحصیلان هر رشته بطور متناسب، یک خروجی مهم در کاداگ (بعنوان خروجی جدید کاربردی یا نمونه آزمایشگاهی و صنعتی) ثبت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top