بستن

خوانندگان افسانه می گویند

غلامعباس غفاری: صرفا جهت اطلاع مسئولین و پولداران و خیرین و معماران و مهندسین ساختمان سازی و نقشه کشی و البته ادارات و مطب دکترهای شهرستان گراش. اگر جایی یا مکانی را می سازید یا افتتاح می کنید یا اجاره می کنید یا می خرید به فکر همه آدم‌ها (سالم و بیمار) برای رفت و آمد باشید. (آسانسور، پله برقی). اگر به فکرشان نباشید دم پل صراط آن دسته از بیماران حلال‌تان نمی‌کنند.

حسن‌نژاد: باز هم زمستان از راه می رسد و خبری از گاز نشد. آخر صبر هم اندازه‌ای دارد. ۴۴۱—۰۹۳۷۹: ۲۰ مرداد تولد عزیزترین فرد زندگی من است. ولی نمی‌دانم چه طوری به او بگویم. این پیامک را لطفاً جا بدهید: عزیزتر از جانم تولدت مبارک

۲۵۷—۰۹۱۷۴: گراشی‌ها آنقدر خوابند که پیگیر هیچ کاری نیستند. مثلاً توی گرما پا می‌شوند کلی مسافت طی می‌کنند، هزینه می‌پردازند می‌روند لار برای کار بیمه و پلیس +۱۰ با این که ما دیگر شهرستان شده‌ایم نه بانک رفاه داریم. نه پلیس +۱۰ نه چند اداره واجب دیگر که یک شهرستان باید داشته باشد. تو را خدا کاری کنید.

مصطفی نصرتی: درباره نامگذاری خیابان‌های مسکن مهر این نوع اسم ها یک بار استفاده شد و کاربرد نداشت و بعد از گذشت چند سال دوباره تغییر نام دادند.

رهنورد: چند گلایه داشتم. چرا مدرسه سمپاد در شهرمان گراش نداریم؟ چرا مجوز برای احداث گیم نت دخترانه صادر نمی‌شود؟ در گراش پارک ویژه بانوان هم داشته باشیم خوب است.

سعادت: بابت خط کشی خیابان امام از شهردار محترم ممونم. این خیابان خیلی زیبا شده است. اگر خیابان دیگر شهر مثل خیابان بسیج و تمیز و درمانگاه هم خط کشی شود خیلی خوب است.

شهروند: با وجود این که شب‌های رمضان همیشه شهر آباد بود. اما دیده می‌شد در برخی نقاط چراغ‌های خیابان حتی خیابان اصلی را خاموش کرده بودند. دلیل آن چیست؟

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top