غلامعباس غفاری: صرفا جهت اطلاع مسئولین و پولداران و خیرین و معماران و مهندسین ساختمان سازی و نقشه کشی و البته ادارات و مطب دکترهای شهرستان گراش. اگر جایی یا مکانی را می سازید یا افتتاح می کنید یا اجاره می کنید یا می خرید به فکر همه آدم‌ها (سالم و بیمار) برای رفت و آمد باشید. (آسانسور، پله برقی). اگر به فکرشان نباشید دم پل صراط آن دسته از بیماران حلال‌تان نمی‌کنند.

حسن‌نژاد: باز هم زمستان از راه می رسد و خبری از گاز نشد. آخر صبر هم اندازه‌ای دارد. ۴۴۱—۰۹۳۷۹: ۲۰ مرداد تولد عزیزترین فرد زندگی من است. ولی نمی‌دانم چه طوری به او بگویم. این پیامک را لطفاً جا بدهید: عزیزتر از جانم تولدت مبارک

۲۵۷—۰۹۱۷۴: گراشی‌ها آنقدر خوابند که پیگیر هیچ کاری نیستند. مثلاً توی گرما پا می‌شوند کلی مسافت طی می‌کنند، هزینه می‌پردازند می‌روند لار برای کار بیمه و پلیس +۱۰ با این که ما دیگر شهرستان شده‌ایم نه بانک رفاه داریم. نه پلیس +۱۰ نه چند اداره واجب دیگر که یک شهرستان باید داشته باشد. تو را خدا کاری کنید.

مصطفی نصرتی: درباره نامگذاری خیابان‌های مسکن مهر این نوع اسم ها یک بار استفاده شد و کاربرد نداشت و بعد از گذشت چند سال دوباره تغییر نام دادند.

رهنورد: چند گلایه داشتم. چرا مدرسه سمپاد در شهرمان گراش نداریم؟ چرا مجوز برای احداث گیم نت دخترانه صادر نمی‌شود؟ در گراش پارک ویژه بانوان هم داشته باشیم خوب است.

سعادت: بابت خط کشی خیابان امام از شهردار محترم ممونم. این خیابان خیلی زیبا شده است. اگر خیابان دیگر شهر مثل خیابان بسیج و تمیز و درمانگاه هم خط کشی شود خیلی خوب است.

شهروند: با وجود این که شب‌های رمضان همیشه شهر آباد بود. اما دیده می‌شد در برخی نقاط چراغ‌های خیابان حتی خیابان اصلی را خاموش کرده بودند. دلیل آن چیست؟