بستن

۳۰۰ کیلو مواد غذایی فاسد معدوم شد

هفت‌برکه (گریشنا): در مرحله دوم کشیک سلامت نوروزی که توسط معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی برگزار می‌شود، سیصد کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از فروشگاه‌های شهر جمع‌آوری و معدوم شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشکده، مهندس علی احمدی، مسئول واحد سلامت محیط و کار، امروز دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۵ مرحله دوم کشیک نوروزی اجرا شد. این مرحله بعد از برگزاری جلسه هماهنگی با دکتر محمد رادفر، قائم مقام معاون بهداشت دانشکده، آغاز شد. دکتر رادفر در این خصوص گفت: «مانور سلامت نوروزی توسط واحد سلامت محیط و کارِ معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی گراش در قالب سه تیم ۴نفره و به شکل بازدید سرزده از فروشگاه‌های مواد غذایی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی انجام می‌شود.» او در ادامه تصریح کرد: «سیصد کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته جمع‌آوری شد، که از این مقدار ۱۲۰ کیلوگرم در محل و در حضور متصدی معدوم‌سازی شده است.» قایم مقاوم معاونت بهداشت خاطرنشان کرد نظارت بر فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و شروع مسافرت‌ها، با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

5 نظر

  1. سلامٌ قولاً مِن ربٍّ رحیم
    ضمن خسته نباشید وتقدیر ویژه محضر این بزرگوارانی که در راستای سلامتی مردم خدمت رسانی می کنند جای یک پیشنهاد یا انتقاد باقی می ماند که ای کاش اینهمه مواد غذایی به روش نوین که درمشهد اجراشده است به خوراک دام وحیوانات مبدل می کردند وأولی بودتا اینکه ۳۰۰کیلو مواد خوراکی اضمحلال وامحا گرد .

    همیشه موید باشید .

  2. باید گراش عین دبی یه مغازه ای شبیه مغازه باقر محبی باشه که همه ی مغازه دارا موادغذایی که تاریخ نزدیکه رو ببرن اونجا و اوناهم با قیمت کمتر بفروشن… بالاغیرتن خوب هم فروش میره…

  3. کاش اینکار تداوم داشته باشه مثلا هرچن ماه یه بار سری به مغازه ها بزنن مثل خارج…
    البته بنظرم مغازه دار خودش باید وجدان و شعور داشته باشه اجناس فاسد و تاریخ گذشته نفروشه!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top