بستن

هلال‌ احمر ماندنی شد

هفت‌برکه (گریشنا): تیم فوتبال بزرگسالان هلال احمر گراش با ۲۴ امتیاز در پایان لیگ برتر فوتبال فارس در رده هفتم ایستاد و در این لیگ ماندگار شد.
به گزارش عبدالرضا حسین‌پور، جمعه سیزدهم اسفندماه، هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر استان فارس برگزار شد. در حساس‌ترین دیدار این رقابت‌ها، شهید باقری گویم با نتیجه دو بر یک پرسپولیس شیراز را برد و عقاب در زمین خود شهید وفایی را با نتیجه یک بر صفر با شکست بدرقه کرد. بدین ترتیب، شهید باقری گویم با ۴۸ امتیاز قهرمان و عقاب با ۴۷ امتیاز نایب‌قهرمان لیگ برتر فارس شد.

تیم فوتبال هلال احمر نیز در بازی با استقلال لار به تساوی یک بر یک رسید. گل تیم هلال احمر را سعید چترآبگون در دقیقه ۵۵ به ثمر رساند. تیم هلال احمر با ۲۴ امتیاز در رده هفتم ایستاد.

در دیگر بازی‌های این هفته، پرسپولیس جهرم یک بر صفر لیوما ممسنی را شکست داد؛ امیرکبیر ممسنی یک بر یک  با المهدی کوار به تساوی رسید؛ و گلستان فاروق مرودشت نیز با نتیجه یک بر صفر به پادنا میمند باخت.

بدین‌ترتیب، با توجه به بسته شدن پرونده بازی‌های این فصل لیگ برتر استان فارس و همچنین با توجه به صحبت‌های فرزاد هنرپیشه، رییس هیئت فوتبال استان فارس، تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها یعنی شهید باقری گویم و عقاب شیراز، راهی مسابقات زیر گروه لیگ دسته سوم کشور در فصل جاری خواهند شد؛ و تیم‌های پرسپولیس شیراز، شهید وفایی شیراز و پادنا میمند به لیگ دسته اول استان سقوط کردند.

 

جدول نهایی لیگ برتر فوتبال استان فارس

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

  1. آقای شکری کدوم پول که حیف بشه، اگه پول بود که الان هلال احمر اینجای جدول نبود، در ضمن به غیر از بحث مالی بحث بازیکن هم هست، امسال به شدت با کمبود بازیکن مواجه بود، خودتون اگه رفته باشید بازی های هلال رو ببینین میفهمین که از یازده بازیکن اصلی، نصف بیشترش نوجوانان جوانان هست، تو این شهر فقط هلال احمر که در سطح استان هست، پس باید حمایت بشه، نه اینکه بشینیم و بگیم… ، بازم خسته نباشید به دست اندرکاران مجموعه هلال احمر که پشتیبان نوجوانان و جوانان ماست، تشکر

  2. فوتبال گراش رو فدای هلال احمر کردن بازم نتیجه نمیگیره
    لیگ شهرستان که برگزار نمیکنن زمانی که برگزار میکنن میگن فلان تاریخ هلال احمر بازی داره زودی تمومش کتید.
    تا زمانی که عبدالله درویشی حسین خورشیدی و محمد جواد اذرایین و مهدی شمسی و چنتای دیگه که اصلا مال هلال احمر نبودن اما قاچاقی واسه هلال بازی میکردن نتیجه خوب میگرفتن.حتما یه اتفاقای افتاده که کمبود بازیکن داره ؟؟؟؟؟؟
    ولی یه چند سالی میشه خیلیا از فوتبال گراش دل خوش نداره فوتبال گراش بیماره بیمار .

  3. وقتى بازیکن تمرین نره بدنش کشش نداره و میشه این.
    در ضمن کجاى حرفم زشته؟
    براى اینجور خبرا با اسم مستعار کامنت میدین اما برا تبریک گفتن و خودشیرینى از اسم حقیقى استفاده مى کنین،برام جالبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top