بستن

واکنش صحبت‌نو به احتمال شهرستان شدن اوز

از خبرهای این شماره می‌شود به استعفای آجرلو از شهرداری لار اشاره کرد. صحبت‌نو قول داده در شماره آینده خود به این موضوع بیشتر بپردازد.

شماره بیستم صحبت‌نو هفته دوم شهریور به بازتاب سخنان رئیس جمهور و قول ایشان مبنی بر شهرستان شدن اوز پرداخته. در این خصوص صحبت‌نو با عبدالحسین فتوحی رئیس شورای اسلامی بیرم، خشایار شیبانی رئیس شورای شهر جویم و احمد خضری سردبیر ماهنامه عصر اوز گفتگویی انجام داده. صحبت‌نو می‌گوید بنا به دلایلی رئیس شورای اسلامی اوز از انجام مصاحبه منصرف شده و این امر را به صلاح ندانسته. ولی در کل از سوالات نشریه می‌توان به این نتیجه رسید که پوشش خبری کاملی در این مورد صورت گرفته و در کنار آن در مصاحبه‌ها سعی بر این شده ایده استان لارستان را پر رنگ‌تر کند. از خبرهای این شماره می‌شود به استعفای آجرلو از شهرداری لار اشاره کرد. صحبت‌نو قول داده در شماره آینده خود به این موضوع بیشتر بپردازد. در قسمتی هم به جوابیه حسنی در شماره آخر حمایت گراش پرداخته است.

سوژه انتخابات جذاب‌ترین بخش هر شماره نشریه صحبت‌نو است. صحبت‌نو با شور و هیجان خاصی کوچمترین گفته‌ها را دنبال می‌کند و در این شماره هم به دسته بندی مردم لارستان در خصوص موضع‌شان در قبال انتخابات پرداخته است. آنچنان که در ستون حرف آخر هم گفته شده این شماره حاوی مصاحبه‌های زیادی است. مصاحبه با رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان لارستان و دو رتبه دوازده و ۹۰ کنکور از جمله این مصاحبه‌ها است. صفحه فرهنگ و هنر این شماره مطالب خواندنی خوبی دارد. از جمله می‌توان به داستان‌های کوتاهی اشاره کرد که در این شماره به چاپ رسیده و یادبودی از اخوان ثالث . گفتگو با مسئول باشگاه فوتبال شهدای دهکویه با تیتر در لار کسی به ورزش روستایی اهمیت نمی‌دهد هم مصاحبه دیگری است در صفحه ورزش. صفحه آخر این شماره جدای از عکس زیبای طاهره خوشه‌چین، در نیم‌صفحه پایین آن به بازتاب حرکت لارستان برای تشکیل استان و اشاره به مقاله‌ای منتشر شده در سایت هرمزگان نیوز پرداخته است.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top