بستن

کلاس مربی‌گری بدمینتون ویژه‌ بانوان در گراش

هفت‌برکه (گریشنا): هیات بدمینتون شهرستان گراش در ابتدای اسفندماه، یک دوره کلاس مربی‌گری درجه سه بدمینتون ویژه بانوان برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی هیات بدمینتون، این کلاس دوم تا ششم اسفندماه زیر نظر زهرا کریم‌بیگی از استان ایلام، مدرس فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران، در راستای افزایش سطح علمی مربیگری شهرستان گراش برگزار می‌شود.

حداقل سن شرکت‌کنندگان در کلاس مربیگری درجه سه بدمینتون ۲۲ سال است و حداکثر تعداد شرکت‌کنندگان ۲۵ نفر تعیین شده است. کلیه افراد شرکت‌‌کننده در کلاس باید دارای کارت بیمه ورزشی بدمینتون باشند و قبل از شروع کلاس، تصویر کارت بیمه خود را به مدرس اعزامی از سوی فدراسیون ارائه کنند. افراد شرکت‌کننده می‌بایست با مهارت‌های بدمینتون آشنایی کافی داشته باشند، در غیر این صورت با توجه به تشخیص مدرس، از حضور در کلاس جلوگیری به عمل خواهد آمد.
مدارک لازم برای ثبت نام در این کلاس‌ شامل سه قطعه عکس، تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی، و آخرین مدرک تحصیلی است. خوابگاه برای شرکت‌کنندگان رایگان است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۶۲۶۴۶۴۶۳ حسن جبرالدینی، رئیس هیات بدمینتون شهرستان گراش، و ۰۹۳۶۶۸۰۴۰۶۱ فاطمه فدایی، نایب رئیس هیات بدمینتون، تماس بگیرند.

428cf981-00f3-4dcd-8204-61f5e37dd132

3 نظر

  1. اتفاق میمون و مبارکی در ورزش شهرستان گراش است که به امر آموزش توجه زیادی شده باید روکود سال های گذاشته در امر آموزش و مهارت های ورزشی باسرعت جبران شود دیروز هم تبلیغات کلاس والیبال را در سطح شهر دیدم این نشان آینده نگری دلسوزانه اداره ورزش و جوانان گراش و هیئت های ورزشی هست

  2. درود بر شما استاد حسن نزاد رئیاست محترم اداره ورزش جوانان گراش و هیت پیگیری ورزش بدمینتون شهرستان گراش
    الحق و الانصاف کار بزرگی برای خانم های گراشی انجام دادید طبق اطلاعات واصله ساکنین مسکن مهر اکثرا دچار افسردگی و حرافه گوئی و خرافه پرستی شدند و به بیماری روانی دچار شدند خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top