بستن

کلاس مربیگری هندبال برای اولین بار در گراش

هفت‌برکه (گریشنا): یک دوره کلاس مربی‌گری هندبال درجه سه به درجه دو با حضور مدرسین فدراسیون هندبال و به میزبانی هیات هندبال گراش در دانشکده علوم پزشکی برگزار شد.

به گزارش زهرا نظافت، نایب رییس هیات هندبال شهرستان گراش، این کلاس به مدت یک هفته به صورت تئوری و عملی با حضور مربیانی از استان‌های فارس و بوشهر برگزار گردید. کلاس‌های عملی را خدیجه قانع، مدرس فدراسیون هندبال، و کلاس‌های تئوری را ناهید غارسی برگزار کردند.

نظافت در رابطه با برگزاری این دوره مربی‌گری افزود: «با برگزاری این کلاس توانستیم ضمن افزایش توان آموزشی مربیان، گراش را به جامعه هندبال استان معرفی کنیم که این خود یک موفقیت محسوب می‌شود. این کلاس تئوری مربیگری هندبال با قانون جدید برای اولین بار در ایران و همچنین برای اولین بار در شهرستان گراش برگزار شد.»

احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان، ضمن ابراز خوشحالی از اتمام موفقیت‌آمیز این دوره آموزشی گفت: «این کلاس‌ها در این رده معمولا در مراکز استان برگزار می‌شود، که با رایزنی‌های انجام گرفته، میزبانی این کلاس‌ها را بر عهده گرفتیم.» حسن‌نژاد همچنین از ناحیه مقاومت بسیج و دانشکده علوم پزشکی بابت در اختیار گذاشتن مکان و امکانات تشکر و قدردانی نمود.

  handball1 handball3

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

3 نظر

  1. با سلام خدمت ریاست محترم اداره ورزش و جوانان اگر وقت کردید کمی به هیات والیبال هم برسید بد نیست البته اگه وقت کردید چون جنابعالی هر وقت خدمت شما می رسیم برای جلسه هیات والیبال یا حضرتعالی کار دارید یا جلسه دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top