بستن

رویدادهای نزدیک سوارکاری: از مسابقات پرش تا جشنواره زیبایی

هفت‌برکه (گریشنا): روزهای پر از رویداد برای دوست‌داران سوارکاری از امروز شروع می‌شود.

سلمان مهرابی، رییس هیات سوارکاری شهرستان گراش، در گفتگو با خبرنگار هفت‌برکه از رویدادها و مسابقات پیشِ روی این هیات در روزهای آینده خبر داد. اولین رویداد، امروز پنجشنبه ۲۱ بهمن برگزار خواهد شد، و تا آخرین رویداد در روز جمعه ۶ اسفند، در مجموع برای پنج رویداد برنامه‌ریزی شده است.

مسابقات پرش با اسب استانی جام فجر، یادمان شهدای آتشنشان، امروز پنج‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه ساعت ۱۴، در باشگاه سوارکاری رخش گراش، با حمایت پلاسکو پوشاک گراش و با حضور سوارکاران رشته پرش با اسب شهرستان‌های استان فارس برگزار خواهد شد.

Asbsavari

روز ۲۲ بهمن و پس از حضور جامعه سوارکاری و سوارکاران جنوب کشور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان گراش، مسابقات سوارکاری جنوب کشور، یادواره حاج حسن حسن‌زاده، پدر شهیدان حسن‌زاده، در پیست کورس شهیدان حسن‌زاده گراش برگزار خواهد شد.

روز ۲۸ بهمن‌ماه، کارگاه آموزشی و تست درساژ در باشگاه سوارکاری فاضل گراش با حضور علاقه‌مندان این رشته زیبا و پایه‌ی سوارکاری برگزار خواهد شد.

روز ۲۹ بهمن‌ماه نیز شهرستان گراش میزبان مسابقات پرش با اسب جنوب کشور در باشگاه سوارکاری فاضل گراش خواهد بود.

در نهایت روز جمعه ۶ اسفندماه، مسابقه و جشنواره زیبایی اسبان دره‌شوری و بومی ایران در باشگاه سوارکاری فاضل گراش برگزار خواهد شد.

Asbsavari02

2 نظر

  1. گراش پر شده از بنر ها و تبلیغات ورزش تابلوهای شهرداری داربستها ی شخصی و …همه دارند تبلیغات انجام میدند نکنه بازیهای المپیک تو گراش است برید کارآفرینی کنید

    1. گسترش و افزایش مسابقات در گراش نشاط اجتماعی را به دنبال داره باید قدر دان هیات های ورزشی و اداره ورزش بود که اعتبار ورزش گراش را افزایش دادند هرکس به کار خودش ما ورزش را گسترش میدیم سرمایه دارها هم کارافرینی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top