بستن

عید در راه است: مهربانی هدیه کنیم

هفت برکه (گریشنا): به مناسبت آغاز دهه فجر، کمپین مردمی عید مهربانی به منظور تامین مایحتاج ضروری شب عید خانواده‌های نیازمند، راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی و به نقل از مدیریت کمیته امداد گراش در روزهای آخر سال، بخش زیادی از نیازمندان، سفره‌های عید‌شان رنگی نیست. دست‌شان تنگ است یا سایه خانواده‌ای بر سر ندارند. ممکن است روی تخت بیماری باشند و هزینه‌های درمانی برای آنها دردی دو چندان شده باشد. این‌بار نیز دست‌های مهربان و باسخاوت است که برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند به ویژه زنان بی‌سرپرست و کودکان نیازمند، پیشقدم می‌شود.

شهابی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌گوید: «از بهمن تا پایان اسفند ماه امسال کمیته امداد حضرت امام(ره) گراش با همراهی مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر(عج)، موسسه خیریه امام علی(ع)، اقدام به ارائه خدمتی جدید در قالب تهیه یک هزار بسته ارزاق ویژه عید نوروز، تحت عنوان «بسته‌های مهربانی» نموده است، تا با توزیع در بین خانوارهای نیازمند شهرستان، گامی در جهت زدودن غبار فقر و محرومیت برداریم.»

مدیر امداد گراش تصریح کرد: «مردم ما همیشه در کار خیر پیش قدم هستند اما نیاز دارند تا راه درست و قابل اعتمادی را برای کمک به نیازمندان پیدا کنند. خیرین می‌توانند با تامین هزینه تهیه یک یا چند بسته مهربانی، نقش خودشان را در این امر خطیر ایفا کنند. ضمن این که این نهاد با دارا بودن بانک اطلاعاتی قوی از نیازمندان شهرستان، آماده توزیع در اسرع وقت این هدایا در بین نیازمندان است.»

شهابی در پایان گفت: «بسته‌های مهربانی به دو صورت نقدی در قالب کارت هدیه بانکی و بسته‌های ارزاق و پوشاک می‌باشد که ارزش ریالی هرکدام از این بسته‌ها، ۵ میلیون ریال است.» شماره ‌حساب ۰۱۰۵۶۷۶۴۴۳۰۰۸ برای مشارکت در این طرح خیرخواهانه در نظر گرفته شده است.

2

 

 

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top