هفت برکه (گریشنا): با ساماندهی بسیج ادارات شهرستان گراش، بسیجیان ادارات در قالب ۵ پایگاه و یک فرماندهی متمرکز می‌شوند.

سرهنگ محمدمهدی درستکار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گراش در جلسه شورای اداری ششم بهمن‌ماه ۱۳۹۵ فرماندهان پنج پایگاه بسیج ادارات را معرفی کرد. درستکار گفت: «ما در بحث بسیج ادارات متناسب با نیرو، کاری که در شهرستان داریم را به پنج پایگاه بسیج ادارات تقسیم کردیم و این پنج نفر هم امروز حکمشان را تحویل می‌گیرند. »

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گراش در مورد معرفی مسئول پایگاه‌های بسیج ادارات گفت: «عبدالحسین مهروری به عنوان فرمانده پایگاه بسیج ادارات شهید ابراهیم برزگران مستقر در شهرداری انتخاب شد و ادارات گاز و برق هم در واقع جزیی از همین پایگاه خواهد شد. مهندس علی جوکار به عنوان فرمانده پایگاه شهید محمد ابراهیم امیدوار هم برنامه‌ریزی برای کارکنان جهاد کشاورزی اداره‌ی اوقاف، اداره‌ی پست، اداره مخابرات و ثبت اسناد را برعهده خواهد داشت. دکتر سیامک علی‌رضایی، مسئولیت پایگاه بسیج ادارات در بنیاد مسکن، بنیاد شهید، اداره راه و شهرسازی، آبفای روستای و محیط زیست را عهده‌دار خواهد شد. غلامرضا محسنی، مسئولیت بسیج را در ادارات هلال احمر، دادگاه، بهزیستی، کمیته امداد، سازمان تبلیغات و منابع طبیعی را برعهده دارد. مهدی مهرابی، ریاست بانک انصار هم مسئولیت بسیج ادارات در بانک‌ها را پذیرفت.قاسم فرسوده نیز مجموعه بسیج ادارات را فرماندهی خواهد کرد.»

سرهنگ درستکار، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گراش با اشاره به خدمات و اثرات انقلاب اسلامی در ایران گفت :«به واسطه انقلاب اسلامی ما دو درد طولانی را پشت سر گذاشتیم، وابستگی و عقب ماندگی. نعمت انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که باید هر سال آن را گرامی داشت و آن را فراموش نکرد. پیشنهاد من و انتظارم از شما این است که در همین دهه فجر بیاید یک جلسه برای بیان و عملکرد انقلاب اسلامی داشته باشید.»

22Bahman - Afshar (25)

عکس از آرشیو