بستن

کریمی‌فرد: هدف از نام گذاری روز قدس، زیر سوال بردن ماهیت رژیم صهیونیست است

در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در جلسه ای با حضور فرماندار و مسوولین شهرستان، برنامه های گرامی داشت روز جهانی قدس در شهرستان گراش تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش حمیدرضا کریمی فرد فرماندار گراش در این جلسه حضور آحاد مردم و مسوولین در راهپیمایی این روز بزرگ را نشانه عمق انزجار ملت مسلمان ایران از جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی دانست و بر لزوم هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم تاکید کرد.

فرماندار گراش هدف از نام گذاری این روز را از دیدگاه امام راحل (ره) زیر سوال بردن ماهیت رژیم صهیونیستی به عنوان نماینده استکبار در منطقه عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) با نگاه ژرف و عمیق خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را بنام روز جهانی قدس نام گذاری نمودند تا همه مسلمانان جهان در این روز تاریخی یک صدا فریاد عدم مشروعیت این رژیم غاصب را سر دهند.

کریمی فرد تصریح کرد: امروز در مقطعی هستیم که موج بیداری اسلامی در جهان اسلام فراگیر شده و این پیام تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر همه روشن و واضح است که اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود.

در پایان این جلسه برنامه های ویژه روز جهانی قدس برای حاضرین قرائت شد و مسوولین ادارات شهرستان گراش اعلام کردند که همراه و همگام با سایر هموطنان و مسلمانان در سراسر جهان در این روز بزرگ به همراه کلیه کارکنان و اعضای خانواده حضوری حداکثری توام با اقتدار و وحدت خواهند داشت.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top