بستن

بغض هلال‌ احمر با شش گل شکست

هفت‌برکه (گریشنا): نمایندگان گراش این هفته در مسابقات لیگ برتر استان فارس بر خلاف هفته‌های گذشته نتیجه گرفتند. این بار فوتسال شهدا باخت و فوتبال هلال‌احمر با اقتدار پیروز شد.

اولین شکست فوتسال شهدا

در رقابت‌های فوتسال لیگ‌ برتر استان فارس، تیم شهدا در حساس‌ترین بازی گروه دو در داراب، مهمان تیم نبرد بود. این بازی در دور اول مرحله برگشت برگزار شد و شهدا با شکست دو بر یک در این بازی، صدر جدول را از دست داد.

در دیگر بازی‌های این گروه، میلاد فسا دو بر صفر بیاتی نی‌ریز را شکست داد و شهدای استهبان در جهرم سه بر دو برابر خاوران پیروز شد.

 در رقابت‌های این گروه در حال حاضر نبرد داراب و شهدای گراش هر دو ۱۶ امتیازی هستند اما نبرد به دلیل تفاضل گل بیشتر در صدر قرار دارد. شهدای استهبان با ۱۵ امتیاز در تعقیب صدرنشینان است.
13951017-helal-padena-2

شش گل برای فرار از بحران

تیم بزرگسالان هلال‌ احمر گراش بر خلاف جوانان و نوجوانان امسال نتوانسته در لیگ‌ برتر فوتبال فارس نتایج خوبی را به دست آورد. هفته چهاردهم رقابت‌ها برای هلا‌ل‌ احمر هفته‌ای متفاوت بود و این تیم با شش گل تیم پادنا میمند را شکست داد تا کمی وضعیت خود را در جدول سر و سامان دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌ احمر، جمعه ۱۷ دی‌ماه در ورزشگاه شهدای گراش، تیم‌های هلال‌ احمر گراش و پادنای میمند به مصاف هم رفتند. سعید چترآبگون در دقیقه ۲۲ گل اول هلال احمر را به ثمر رساند تا نیمه اول با همین گل به پایان برسد. با شروع نیمه دوم، تغییراتی که کادر فنی در تیم هلال احمر بوجود آوردند، باعث شد علی غلامی با ضربه‌ای دیدنی گل دوم تیمش را به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود و دقایقی بعد گراشی‌ها از روی کار تیمی به زیبایی هر چه تمام‌تر توسط علی غلامی به گل سوم رسیدند. ابراهیم کامیاب نوجوان آینده‌دار هلال احمر با شوت سرکش خود گل چهارم تیمش به ثمر رساند تا بازی زیباتر دنبال شود. رضا سوزنده دیگر جوان با آتیه و تکنیکی هلال احمر گل پنجم تیمش را به ثمر رساند و تیر خلاص را سعید چترآبگون از روی پنالتی بر پیکره تیم پادنا روانه کرد تا هلال احمر جشنواره‌ای از گل بر پا کند و رقیب چندساله‌ی خود را با نتیجه شش بر صفر شکست دهد.

برای تیم هلال احمر در این بازی مسعود دشتابی، غلامرضا جوکار، محمدحسن پورشمسی، حمیدرضا بلوری (۵۴ محمدامین وفایی‌فرد)، ابوالحسن غلامی، رضا سوزنده، ابراهیم کامیاب، علی غلامی، کیوان کرمی (۶۵ ابوالفضل مبارکی)، سعید چترابگون، مصطفی رادمرد (۷۶ محمدرضا روزبه) به مربیگری محمدجواد آذربادگان به میدان رفتند.

در حال حاضر هلال‌احمر در جدول ۱۲ تیمی رقابت‌ها با ۱۲ امتیاز و تفاضل ۳+ در رده نهم قرار دارد. هلال‌احمر هفته آینده در گراش میزبان شهید وفایی شیراز است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top