بستن

مقام اول پرس سینه برای جوانان و نوجوانان گراش

هفت‌برکه (گریشنا): پنجمین دوره مسابقات پرس سینه بدون تجهیزات قهرمانی باشگاه‌های فارس و هرمزگان، یادواره شهید ادریس رحمانیان، در گراش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان گراش، این مسابقات روز جمعه، دهم دی‌ماه، در سالن شهید احمد مشتاقی به میزبانی هیات بدنسازی گراش برگزار شد. در این دوره از مسابقات پرس سینه، بیش از صد ورزشکار از شهرهای شیراز، لار، اوز، گراش، جهرم، عسلویه، بندرچارک و خور حضور داشتند.
در رده سنی نوجوانان، تیم شهید ادریس رحمانیان گراش توانست با کسب ۶۲ امتیاز به مقام اول تیمی دست پیدا کند و تیم اوز و خور به ترتیب با کسب ۵۳ و ۴۲ امتیاز مقام دوم و سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.
در رده سنی جوانان نیز تیم شهید رحمانیان گراش با کسب ۵۱ امتیاز مقام اول را به دست آورد؛ تیم اوز با ۴۵ امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و تیم شیراز با ۲۴ امتیاز به مقام سوم رسید.

و اما در رده سنی بزرگسالان، تیم عسلویه و بندرچارک و شهید رحمانیان گراش به ترتیب با کسب ۶۰، ۵۲ و ۴۵ امتیاز توانستند مقام‌های اول تا سوم تیمی را به خود اختصاص دهند.

peres-sineh-2 peres-sineh-1

 

 

 

2 نظر

  1. از زحمات بچ های گراش ممنون هستیم و از اقای دانشورهم ممنونیم سلام ما را به رییس ادارتون برسونین ایشون از صبح تا پایان مسابقات واقعا برای ما سنگ تمام گذاشتند گراش خیلی نسبت به قبل تغییر کرده خصوصا در ورزش

  2. حضور یکصد ورزشکار در گراش و سازماندهی ان کاری سخت و طاقت فرسا است مطمنا بدون یک مدیریت قوی و با این همه کمبود کار اسانی نیست ار این بابت از رییس اداره و رییس هیات و تمام عوامل متشکریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top