بستن

بزرگداشت حماسه ۹ دی: سخنرانی و فراخوان طراحی پوستر

هفت‌برکه (گریشنا): همزمان با سالگرد یوم الله ۹ دی، مراسم بزرگداشتی با حضور امدادگران بسیجی و سرهنگ درستکار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، در محل ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد و به نقل از شهابی، مدیر امداد گراش، این مراسم با قرائت زیارت پرفیض عاشورا آغاز گردید و در ادامه سرهنگ درستکار به تشریح و تبیین ابعاد فتنه ۸۸ پرداخت. او گفت: «۹ دی مظهر بصیرت، ولایت‌مداری و نفوذناپذیری ملت ایران است و حماسه ۹ دی بر همگان ثابت کرد که مردم ولایی و همیشه در صحنه کشور ایران همواره نفوذناپذیر هستند.»

سرهنگ درستکار ایجاد تفرقه میان اقوام را هدف اصلی دشمن برای مقابله با اسلام عنوان کرد و گفت: «باید در برابر این فتنه ها هوشیار و بیدار باشیم.»

9-dey-emdad-2

 

فراخوان طراحی پوستر ۹ دی

هیات فرهنگی مذهبی عماریون گراش نیز برای بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی، فراخوانی برای طراحی پوستر با شعار «نهم دی مظهر بصیرت و نفوذناپذیری مردم ایران» منتشر کرد.

به گزارش گراش‌نما، محمدرضا آرمان‌مهر، مسئول روابط عمومی هیات فرهنگی مذهبی عماریون گراش، ضمن گرامی‌داشت حماسه عاشورایی ۹ دی گفت: «شرکت‌کنندگان در این مسابقه تا پایان دی ماه مهلت دارند آثار هنری خود را همراه با مشخصات خود به ایمیل هیات ارسال نمایند. به بهترین اثر به رسم یادبود جوایزی اهدا خواهد شد.»

شرایط فنی پوستر به شرح زیر اعلام شده است: اندازه پوستر باید A3 باشد. فایل به فرمت jpeg ارسال شود (در صورت کاندید شدن فایل PSD از شما درخواست می شود.) طرح به صورت چهار رنگ CMYK طراحی شود، و رزولوشن فایل ۳۰۰ Pixels/Inch باشد.

طرح‌های باید به آدرس الکترونیکی ammarioungerash@gmail.com ارسال شود.

poster-9-dey

 

اعزام سخنران ۹ دی به مدارس

روز چهارشنبه هشتم دی‌ماه نیز بیش از سی و پنج سخنران از سوی حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهرستان گراش به مدارس ابتدایی و راهنمایی در سطح شهر و بخش ارد و روستاهای خلیلی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار بسیج دانش‌آموزی استان فارس در شهرستان گراش، امسال در یک اقدام سراسری با اعزام سخنران‌های بصیرتی و هادیان سیاسی و پاسداران و فرماندهان واحدهای مقاومت به تمامی مدارس ابتدایی و راهنمایی و شهر و روستا، دانش‌آموزان با این جشن انقلابی آشنا شدند. ابوذر جوکار، مسول بسیج دانش‌آموزی، افزود: این مراسم با آزاد کردن بادکنک‌هایی که مزین به شعار ۹ دی بود و پخش نواهای انقلابی و دادن هدایا و جوایز به دانش‌آموزان برگزار شد.

9-dey-madares

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top